Beantwoord

Abonnement aanpassen

  • 19 August 2019
  • 3 reacties
  • 208 keer bekeken

Wij hebben een KPN compleet pakket, inclusief 2 mobiel abonnementen . Deze lopen nog tot aug 2020.
we hebben een abonnement van 1 gb voor €15,00
ik heb het idee dat iedereen nu 2 Gb heeft voor die prijs, met verdubbelaar is dat dus 4 Gb voor het zelfde bedrag????
waarom kan ik dit niet aanpassen, op de site staat immers dat je het maandelijks kunt aanpassen????
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 21 August 2019, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Hallo @Jacint, welkom op het forum! Het is inderdaad mogelijk om jouw mobiele abonnement maandelijks te wijzigen, dat klopt. Daarbij kan je het abonnement wijzigen naar een van de andere abonnementen die bestonden op het moment dat jij jouw abonnement afsloot. Als het abonnement van 2 GB wat je ziet staan op dat moment niet beschikbaar was, kan je daar nu niet voor kiezen. Zou je jouw forumprofiel kunnen voorzien van de postcode, huisnummer, het bewuste 06-nummer, de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfes van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen")? Als je daarna hieronder laat weten dat je dat gedaan hebt kan ik voor je kijken wat voor abonnement je precies hebt en welke opties mogelijk zijn.
Reputatie 7
Hallo @Jacint, ik heb nog geen reactie van je gezien en de gevraagd gegevens zie ik nog niet op je profiel staan. Als ik hiervoor nog iets voor je kan doen weet je me te vinden.
Heb geen reactie meer nodig.