Beantwoord

Abonnement aanpassen

  • 28 January 2020
  • 6 reacties
  • 147 keer bekeken

Ik heb al een nieuw abo vanaf mei 2020. Nu wil ik het huidige abo omhoog zetten tot dat het nieuwe abo in gaat.

 

Via de app gaat dat niet (meer)? Dat lukte voorheen wel.

 

Fr

icon

Beste antwoord door joestemenke 30 January 2020, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@joestemenke 

Dan kun je het eventueel aanpassen via Mijn KPN. 
 

Maar mogelijk geeft dat ook een probleem door een foutmelding dat er nog een andere wijziging van jouw abonnement loopt. ( die per mei 2020 dus)

Dan kun je altijd nog bellen met 0800-0402. Dan regelen ze de wijziging telefonisch. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @joestemenke, welkom hier. 

Ik lees dat je graag jouw abonnement nog even omhoog wilt aanpassen tot jouw verleng in gaat. Dit lukt dus niet meer via Mijn KPN? Ook niet via de computer? Heb je dat ook geprobeerd? Want wat gaat er precies mis? Je mag daar ook eventueel een screenshot van sturen. 

Ook wil ik graag nog eens meekijken als dat nog nodig is. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiel nummer, postcode + huisnummer en naam van de contractant? En welk abonnement zou je dan precies willen? 

Hoi

Ben vanmorgen bij de KPN winkel geweest en de vriendelijke heer dacht dat het komt omdat er binnenkort al een abo-wijziging/verlenging  aankomt.

 

Hij heeft een ticket aangemaakt zodat men (weet niet wie 'men’ is) het voor mij zou trachten te regelen.

 

Hopelijk verneem ik daar op korte termijn is over.

Zojuist bericht gehad dat het huidige abo wijzigen niet mogelijk is als er al een wijziging/verlenging [door derden] in het systeem staat.

 

Het is wat het is, topic kan gesloten worden.

Reputatie 7
Badge +28

Ja, dat was al mijn eerste reactie. Het is niet anders. 

Reputatie 7
Badge +20

Ja dat is jammer. Het is dus nog even wachten tot de verlenging. In ieder geval heb je  nu duidelijk hoe het zit. 

Mocht er nog iets komen waarmee we kunnen helpen, dan horen we graag weer van je.