Beantwoord

Abonnement afbetalen

• 19 mei 2014
  • 4 reacties
  • 2425 keer bekeken

Ik moet nog tot november met dit Toestel/Abonement doorgaan voor ik heb weer kan verlengen

Maar ik vroeg me af of ik dit abonnement kon afbetalen en dan een nieuwe toestel en nieuw abonement kan nemen?

En hoe kan ik weten hoeveel dit dan gaat kosten, het afbetalen?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Shugosha 22 mei 2014, 17:58

De afkoopsom zal worden berekend t/m de einddatum van het contract, dus t/m mei.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Het is niet mogelijk om vroegtijdig een verlenging te doen van het abonnement met een afkoopsom. Het is momenteel zo dat 6 maanden voor de einddatum van het contract een verlenging gedaan kan worden.

Reputatie 5
Badge +1
Beste lars,

Wat Shugosha aangeeft klopt, je mag 6 maanden voor je einddatum gaan verlengen.

Uit je bericht begrijp ik echter dat je contract loopt tot mei 2015, en dat je dan vanaf november 2014 mag gaan verlengen.

Dat duurt nog een tijdje. 

Wanneer je er nu voor kiest om het lopende abonnement te stoppen en verder te gaan met een nieuwe, zal er een afkoopsom voor je huidige abonnement in rekening worden gebracht. Dit staat ongeveer gelijk aan het abonnementsgeld voor de resterende maanden + €25,00 administratiekosten. Tevens komt je 06-nummer dan te vervallen. 

Bij het nieuwe abonnement zal dan een nieuw 06-nummer aan je toegekend worden.

Is dit wat je bedoeld?

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reken ik dan tot november of tot mei?

Jammer dat mn nummer dan vervalt.. is weer een reden om gewoon door te gaan met dit toestel..
Reputatie 7
Badge +12
De afkoopsom zal worden berekend t/m de einddatum van het contract, dus t/m mei.

Reageer