Beantwoord

Abonnement afgesloten, factuur voldaan

• 25 april 2016
  • 4 reacties
  • 246 keer bekeken

Hey,

Mijn abonnement is om administratieve redenen afgelsoten, echter heb ik de laatste factuur gewoon voldaan. Wat gaat er mis?

Gr 

Admin: titel aangevuld

icon

Beste antwoord door Cindy_ 29 april 2016, 10:32

Heb je inmiddels duidelijkheid hierover ? Ik heb geen privébericht van je gezien, dus ik ga er vanuit dat het via een andere weg is opgelost. Als je nog wel hulp van mijn kant nodig hebt, laat me dat dan even weten. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Welkom ! Dat is gek! Ik heb niet voorbij zien komen dat er een storing mee is waardoor klanten zijn afgesloten waarbij dat niet had gemoeten. 

Het kan natuurlijk altijd zijn dat er ergens iets niet goed is gegaan. Wat er aan de hand is, dat kan ik op voorhand niet zeggen. Beantwoord je mijn privébericht? Dan kijk ik het voor je na! 

Reputatie 7
Badge +23
Heb je inmiddels duidelijkheid hierover ? Ik heb geen privébericht van je gezien, dus ik ga er vanuit dat het via een andere weg is opgelost. Als je nog wel hulp van mijn kant nodig hebt, laat me dat dan even weten. 

Reputatie 7
Badge +23
heeft me in een privébericht laten weten dat het inmiddels opgelost is 🙂

Cindy_ schreef op 29 apr '16 om 10:32uHeb je inmiddels duidelijkheid hierover @fabians52? Ik heb geen privébericht van je gezien, dus ik ga er vanuit dat het via een andere weg is opgelost. Als je nog wel hulp van mijn kant nodig hebt, laat me dat dan even weten. 

Ja klopt sinds vandaag ben ik weer aangesloten :)

Thx.

Reageer