Beantwoord

abonnement afgewezen

  • 10 October 2019
  • 1 reactie
  • 991 keer bekeken

Ik heb meerdere malen geprobeerd een abonnement af te sluiten bij jullie alleen wordt die telkens afgewezen. In de mail staat dat er wat mis is met mijn legitimatiebewijs, dat die geldig moet zijn. Hij loopt 11-10-21 af dus snap niet zo goed wat het probleem is. Heb nog nooit een abonnement afgesloten bij jullie, maar kreeg ook een keer bij een afwijzing te horen dat het maximaal aantal toestellen bereikt is ofzo iets.
icon

Beste antwoord door Joran 14 October 2019, 14:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @kpngebruikerrr! Wat vervelend dat je hier geen duidelijkheid over krijgt.

De laatste mail lijkt regelmatig verstuurd te worden als je niet door de inkomens en lastentoets komt. Dat kan gebeuren als je voor een toestel hebt gekozen dat meer dan € 250 kost. Op deze pagina zie je alle uitleg en kun je testen of dat de oorzaak is: BKR registratie bij toestelfinanciering telefoon: in 1 keer of gespreid | KPN. Als dat het geval is, is de e-mail niet erg behulpzaam. Ik heb daarover al feedback ingediend en ik hoop dat dit snel wordt aangepast.

Als dat niet het geval is, kun je dan toelichten welk abonnement je wou afsluiten (met toestel, of Sim Only) en het betreffende 06-nummer toevoegen aan je profiel? Dan ga ik op zoek naar een duidelijker antwoord.

Reageer