Beantwoord

Abonnement afgewezen vanwege te veel abonnementen op naam?

  • 27 July 2019
  • 4 reacties
  • 147 keer bekeken

hallo..
Ik hebbhetzelfde probleem.
afgewezen tot 2x toe, omdat ik te veel abonnementen op mijn naam heb op hetzelfde adres!. RAAR.. heb maar 1 abonnement op naam op mijn adres.
Hoe komen ze erbij?’.
maar goed, ik accepteer dat en stap over na een andere provider binnenkort.
Groeten.

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 30 July 2019, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Theo. . Welkom op het forum!
Dat is inderdaad wel érg merkwaardig! Ik lees dat je al van plan bent om over te stappen maar ik wil best een poging doen om te achterhalen wat er nu precies misgaat. Daarvoor heb ik je gegevens nodig. Kun je, indien gewenst, je profiel aanvullen en mij een seintje geven.
Hallo Erwin,
profiel ingevuld en alvast bedankt voor de moeite.
groeten
Theo.
Dank daarvoor, @Theo. Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?
Hoi @Theo. . Ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht dat niet zo zijn. Of je hebt andere vragen, stel ze gerust!