Beantwoord

Abonnement afsluiten mislukt: Maximaal aantal mobiele aansluitingen bereikt

  • 5 July 2019
  • 12 reacties
  • 431 keer bekeken

Hallo allen,

Van de week heb ik geprobeerd voor mijn pa een abonnement af te sluiten bij KPN. Zijn huidige contract bij Hollandse Nieuwe loopt nog tot 08-09-2019.

Na het invullen van alle formulieren kregen we de dag er na een bericht van KPN dat het afsluiten van het abonnement afgewezen was omdat het maximaal aantal mobiele aansluitingen bereikt zou zijn.

Kan iemand mij uitleggen wat dit precies inhoudt? Ik heb deze melding nog nooit eerder gezien wanneer ik een abonnement afsluit.
icon

Beste antwoord door Marina_ 9 July 2019, 10:14

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @mrjobby, Goed dat je aangeeft dat er iets mis gaat. Ik kan vast nagaan hoe het komt dat je deze melding te zien krijgt. Zou je het adres van je vader i.c.m. het 06-nummer toevoegen aan je forumprofiel? Mocht hij al een abonnement bij KPN hebben, wil je dan ook zijn klantnummer toevoegen aan het profiel? Dan kan ik het uitzoeken en laat ik je snel weten hoe het kan dat je deze melding te zien krijgt.
Hoi @mrjobby, Goed dat je aangeeft dat er iets mis gaat. Ik kan vast nagaan hoe het komt dat je deze melding te zien krijgt. Zou je het adres van je vader i.c.m. het 06-nummer toevoegen aan je forumprofiel? Mocht hij al een abonnement bij KPN hebben, wil je dan ook zijn klantnummer toevoegen aan het profiel? Dan kan ik het uitzoeken en laat ik je snel weten hoe het kan dat je deze melding te zien krijgt.

Hoi @Marina_

Ik heb de gegevens toegevoegd aan mijn profiel.

Alvast bedankt voor het uitzoeken!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @mrjobby, Aan de hand van je gegevens vind ik geen aanvragen. Gaat het hier over een zakelijk abonnement die je bij ons hebt aangevraagd of een abonnement van de consumentenmarkt?
@Marina_ Het gaat om een abonnement van de consumentenmarkt. De aanvraag is vorige week 02-07 ingediend.

Ik heb via via begrepen dat het wellicht iets met de credit check te maken kan hebben. We hebben enkel het inkomen van mijn pa ingevuld terwijl er ook nog van andere personen in het huis een telefoon abonnement hebben. Wellicht dat het daar op fout is gegaan.
Reputatie 7
Badge +19
Ik zie helemaal geen aanvragen staan op dit adres/telefoonnummer. Zou je de mail die je hebt gehad willen doormailen? Ik stuur je het e-mailadres van ons in een privébericht. Hopelijk haal ik daar meer informatie uit waar ik mee uit de voeten kan.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @mrjobby, Ik kan helaas niet achterhalen waarom je deze e-mail hebt gekregen. Je zou je aanvraag nog eens bespreekbaar kunnen maken met onze verkoopafdeling. Wil je aangeven welk abonnement + toestel(als dit van toepassing is) je had aangevraagd? Dan zet ik dit door naar de verkoopafdeling en zullen ze je vader hierover benaderen. Hij is nog wel op het nummer bereikbaar die je hebt doorgegeven? Mijn collega's mogen alleen de verkoop met je vader bespreken omdat hij de contractant is. Als je dit zelf wilt regelen, dan kun je het alsnog eens online proberen.
oke bedankt voor de info. We gaan het vanavond iedergeval nog eens proberen en als het dan weer niet lukt moet hij contact opnemen met de verkoopafdeling.
Reputatie 7
Badge +19
Ik ben benieuwd! Wil je mij wel op de hoogte houden @mrjobby? Als je een nieuw abonnement hebt afgesloten. Wil je het ordernummer dan toevoegen aan je forumprofiel bij opmerkingen? Dan kan ik dit voor je in de gaten houden.
@Marina_ Ga ik doen, dank je.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @mrjobby, Is je tweede poging gelukt?
Hi @Marina_ , het kwam afgelopen dinsdag niet uit om het te doen. Nu heeft me pa ook besloten dat hij wil wachten tot het einde van zijn contractdatum (08-09-2019) om te zien of er dan betere deals zijn.
Reputatie 7
Badge +19
Dat kan natuurlijk ook. Stuur gerust tegen die tijd nog een bericht, dan kunnen we de abonnementen met je doornemen. 🙂

Reageer