Beantwoord

Abonnement bevriezen ivm buitenland

• 3 juli 2014
  • 5 reacties
  • 2876 keer bekeken

Beste Kpn,
Ik ben al jaren een vaste klant bij KPN, en ben gewoon tevreden.
Begin dit jaar ben ik telefonisch benadert door één van jullie mannelijke medewerkers,
hij vertelde mij dat ik mijn abonnement kon verlengen en ik gaf toen aan al te weten naar Australië te gaan reizen voor een lange periode (8maanden) en dat ik liever het abonnement liet aflopen, toen kwam hij met het aanbod dat ik mijn abonnement ook kon laten bevriezen tegen de tijd dat ik zou vertrekken.
Ik heb mijn abonnement met die informatie te weten verlengt voor de aankomende 2 jaar met een iphone 5c.
Omdat mijn reis nu dichtbij komt, aankomende 16 Augustus 2014, ben ik afgelopen week naar de KPN winkel in Amstelveen waar ik ook al jaren kom, met als vraag hoe ik dat in orde moest maken.
Dus dat ik mijn abonnement voor 8 maanden laat bevriezen en zodra ik terug kom gewoon netjes het abonnement afmaak met zelfde toestel.

Nu kreeg ik als antwoord dat dat niet mogelijk was en eventueel alleen mijn abonnement op de laagste stand kan zetten, wat mij niet beloofd is en dat dus betekent ik elke maand zonder het toestel in gebruik te hebben 8x €35 moet betalen voor NIETS!

Ik heb toen een nummer gekregen waar ik 20 minuten aan de telefoon heb gezeten met 1 van uw medewerkers genaamd Marina, die kon niks voor mij betekenen en kon niet na zien wie mij duidelijk heeft voorgelogen.
Die zei dat ik een klachtenbrief moest invullen en probeerde er makkelijk van af te komen.
Ik ben heel diep teleurgesteld over hoe er hier met bedrog & service een goede klant word gehandelt,
Ik had anders NOOIT dat abonnement afgesloten ik wist al een ruime tijd dat ik zou vertrekken voor een lange periode.

KPN, ik hoop dat jullie dit serieus nemen en mij een goed voorstel doen want ik ben er diep door teleurgesteld en jullie raken dan echt een klant kwijt, ik ben voorgelogen en wil ook dat jullie de medewerker op de callcenter die mij dit heeft verkocht aanspreken.
Ik hoor graag spoedig,
Groetjes Alessia
icon

Beste antwoord door Shugosha 3 juli 2014, 15:14

Er is geen enkele mogelijkheid om een abonnement tijdelijk te laten bevriezen vanwege emigratie. Vervelend als die informatie verstrekt zou zijn, maar kunt u dit dan aantonen dat het gezegd is?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Er is geen enkele mogelijkheid om een abonnement tijdelijk te laten bevriezen vanwege emigratie. Vervelend als die informatie verstrekt zou zijn, maar kunt u dit dan aantonen dat het gezegd is?

Beste shugosha
Zoals beschreven ga ik niet emigreren.
En het is mij verteld door een mannelijke medewerker die mij benaderd heeft telefonisch over abonnement verlengen,
Hij zou dat in mijn contract zetten.
Ik weet dat die meneer een bonus krijgt op het verkopen en jullie altijd alles kunnen inzien, het lijkt mij dat u nu kunt opzoeken wie dat geweest is.
Helemaal niet opgelost
Reputatie 7
Badge +12
Ik ben geen medewerker van KPN en kan ook niet inzien wie het is geweest waarmee u de afspraak hebt gemaakt. Echter is de vraag nog steeds of u zwart op wit ergens hebt staan dat u de mogelijkheid krijgt om het abonnement te bevriezen, is dit er namelijk niet dan kan er niks mee gedaan worden. Nergens in de voorwaarden staat namelijk de optie opgenomen dat een abonnement bevroren kan worden vanwege welke omstandigheid dan ook.

Reputatie 7
Badge +3
Beste Alessia,

Sinds je een tweede bericht hebt geplaatst aangaande dezelfde vraag en daar inmiddels een reactie van Cindy op hebt ontvangen sluit ik dit topic.

Met groet,

Cornelis

Reageer