Vraag

Abonnement bijstellen

• 18 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengt en vanaf dat moment is in MijnKPN de mogelijkheid om je lopende abonnement te wijzigen geblokkeerd.
Hoe op te lossen? Gebeld met KPN maar die constateren hetzelfde.,,, maar boden geen oplossing.
Wachten tot de maand voorbij is en dan maar kijken wat er gebeurd.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen @Ger12345, welkom op het forum.

Hartstikke lastig natuurlijk! We hanteren een termijn van 14 dagen waarin je nog kunt wijzigen of annuleren. Als die termijn verstreken is, dan kan ik niets voor je betekenen. Hierin trekken we voor alle klanten 1 lijn.
Reputatie 7
Badge +24
Hi @TF_Janssen, welkom op het forum! Dit is inderdaad het probleem waar we tegenaan lopen en dat is voor iedereen lastig.

Wat wil je precies wijzigen op dit moment en wanneer gaat je verlenging in?
Nou KPN is niet zo met helpen. Mijn vrouw kom abb verlengen, omdat ze niet veel belde en ze de telefoon wilde houden heeft ze sim only genomen. Het toeval wil dat een paar weken na de verlenging maar voor het nieuwe abb in zougaan haar toestel kapot gaat. Gebeld met kpn op ze de verlenging alsnog kon hebben maar nee hoor onder geen enkele voorwaarde. Ik kon niet alnog een duurder abb hebben. Dit is voor mij de reden om onze 3 abonnementen dan ook op te zeggen en naar vodafone te gaan. Dus veel succes

Reageer