Beantwoord

Abonnement door laten lopen en reparatie en verzekering

• 11 mei 2018
  • 2 reacties
  • 124 keer bekeken

Leo56

Ik wilde eens vragen waarom worden telefoons gerepareerd met verzekering kpn met gebruikte onderdelen terwijl je telefoon nog nieuw is bij teleplan ? , terwijl bij andere winkels bv mediamarkt gaan de telefoons naar fabrikant van de telefoon onderdelen nieuw en verzekering zijn ook nog de accessoires verzekerd tot €300 .mijn abonnement is 9 juni afgelopen en ik wil eigenlijk wachten op de Samsung Galaxy note 9 . Ik ben bij kpn al in Breda geweest en ik heb gevraagd of ik mijn abonnement gewoon kan laten doorlopen men heeft mij geantwoord dat ik gewoon het zelfde bedrag moet betalen terwijl ik mijn telefoon helemaal afbetaald heb. Ik moet wel zeggen dat ik abonnement heb van 2006 telefoon zit in het abonnement het word niet apart vermeld wat abonnement kost en wat de telefoon kost .

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Marcia_ 14 mei 2018, 14:10

Hallo @Leo56, welkom! Goed dat je je vragen hier stelt, ik help je er graag verder mee. Het is me nog niet helemaal duidelijk of je het nu over de reparatie via Teleplan, als je onverzekerd bent, of over de afhandeling via Asurion, als je verzekerd bent. Je geeft zelf aan dat je een verzekering hebt: dan wordt je toestel niet gerepareerd, maar krijg je een nieuwe van ons. Dat kan inderdaad ook een gereviseerd toestel zijn. Het toestel is dan gebruikt, maar de eventueel vervangen onderdelen zijn wel nieuw.

Voor wat betreft je abonnement, kijk ik graag met je mee. Reageer je daarvoor op mijn privébericht ? Dan ga ik voor je aan de slag.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Inmiddels heeft Leo aangegeven toch te gaan verlengen. Mocht je in de toekomst toch nog ergens tegenaan lopen, weet je ons te vinden!
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @Leo56, welkom! Goed dat je je vragen hier stelt, ik help je er graag verder mee. Het is me nog niet helemaal duidelijk of je het nu over de reparatie via Teleplan, als je onverzekerd bent, of over de afhandeling via Asurion, als je verzekerd bent. Je geeft zelf aan dat je een verzekering hebt: dan wordt je toestel niet gerepareerd, maar krijg je een nieuwe van ons. Dat kan inderdaad ook een gereviseerd toestel zijn. Het toestel is dan gebruikt, maar de eventueel vervangen onderdelen zijn wel nieuw.

Voor wat betreft je abonnement, kijk ik graag met je mee. Reageer je daarvoor op mijn privébericht ? Dan ga ik voor je aan de slag.

Reageer