Beantwoord

Abonnement door laten lopen na aflopen contractperiode

• 19 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 278 keer bekeken

Ik ben tevreden met het abonnement van dit moment. Mijn contract duur loopt af. Ik mag het toch houden voor het bedrag dat ik nu maandelijks betaal

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 19 augustus 2017, 12:44

Beste @plank58, als je helemaal niks doet, blijf je abonnement hoe je die nu hebt gewoon doorlopen. En is die daarna maandelijks opzegbaar, en zit je niet aan een jaar of twee jaar contract vast. Weet je zo voldoende?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @plank58, als je helemaal niks doet, blijf je abonnement hoe je die nu hebt gewoon doorlopen. En is die daarna maandelijks opzegbaar, en zit je niet aan een jaar of twee jaar contract vast. Weet je zo voldoende?
Helemaal, zoals ik het nu heb kan ik het nergens goedkoper krijgen, echt nergens. Dus mooi houen zo.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi plank58, welkom op het Forum! Goed om te vernemen dat je tevreden bent met je huidige abonnement. Gelukkig is het, zoals Dennis al aan heeft gegeven, geen enkel probleem om dit contract maandelijks door te laten lopen. Als je in de toekomst wel een verlenging wilt doen, is dit geen probleem. Mocht je hier nog andere vragen over hebben, hoor ik het graag!

Reageer