Beantwoord

Abonnement duurder

• 24 januari 2016
  • 9 reacties
  • 525 keer bekeken

Ik vroeg me af of iemand weet waarom het kan dat mijn abonnement duurder is geworden. Want mijn maand bedrag is hoger geworden terwijl ik geen extra kosten heb gemaakt. Ik sluit toch af voor een vast bedrag excl. extra kosten.
icon

Beste antwoord door Menno 24 januari 2016, 15:31

Bardo schreef op 24 jan '16 om 13:28u
Ik vroeg me af of iemand weet waarom het kan dat mijn abonnement duurder is geworden. Want mijn maand bedrag is hoger geworden terwijl ik geen extra kosten heb gemaakt. Ik sluit toch af voor een vast bedrag excl. extra kosten.

Bedankt voor het opsturen van je gegevens. Ik zie inderdaad dat het een inflatiecorrectie betreft die vanaf oktober wordt verrekend. Op deze pagina vind je daarover meer informatie. Hopelijk is het zo duidelijk! 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Heb je je factuur van nu, en een poosje terug al bekeken? Daar staan normaliter alle kosten op gespecificeerd en dan kan je precies zien wat duurder is geworden.

Het is zo goed als niet mogelijk dat je basis abonnement duurder is geworden, wel kan het zijn dat er een korting af is ofzo.

Robin
Ik heb het goed gekeken en mijn basis bedrag is echt verandert.
Reputatie 7
Badge +30

Bardo schreef op 24 jan '16 om 13:51u
Ik heb het goed gekeken en mijn basis bedrag is echt verandert.

Mag ik vragen met hoeveel? Inflatiecorrectie?

Robin

Reputatie 5
Badge +6
Ik denk dat het verstandig is, dat ik dit even nakijk om vast te stellen wat de verklaring is. Zou je mij in een privé-bericht je mobiele nummer, postcode/huisnummer en klantnummer of laatste vier cijfers van je rekeningnummer willen sturen? 

Reputatie 5
Badge +6

Bardo schreef op 24 jan '16 om 13:28u

Bedankt voor het opsturen van je gegevens. Ik zie inderdaad dat het een inflatiecorrectie betreft die vanaf oktober wordt verrekend. Op deze pagina vind je daarover meer informatie. Hopelijk is het zo duidelijk! 

Kijk super... Bedankt voor de uitleg :D

KPN is de enige die inflatie doorvoert op de abonnementen, er is geen enkele andere provider die dit doet.
Aan de ene kant sluit je een abonnement af voor een bepaalde periode en een bedrag.
Reputatie 6
Badge +10
O nee?
T-Mobile: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/inflatiecorrectie
Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/inflatiecorrectie.shtml
Hoezo doen ze dat niet?

KPN is de enige die inflatie doorvoert op de abonnementen, er is geen enkele andere provider die dit doet.
Aan de ene kant sluit je een abonnement af voor een bepaalde periode en een bedrag.
Maw, je hebt gelijk, heb het zelf nooit terug gezien bij Vodafone en T-Mobile, zag wel dat er verschil in de percentage was, 0,32 Vodafone en 1,1 bij T-Mobile.
Heb wel mijn bedenkingen hier over.

Reageer