Beantwoord

Abonnement eerder ingaan dan nummerbehoud

• 13 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 1262 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Ik heb een abonnement afgesloten bij KPN, met nummerbehoud van een T-mobile prepaid. Ik begrijp nu uit de voorwaarden, dat het abonnement ingaat op de dag van nummerportering. Dit zou in mijn geval betekenen 14-11, dat is een maand. Is het echt niet mogelijk om het abonnement direct in te laten gaan, en dan achteraf de portering!!
icon

Beste antwoord door Shugosha 13 oktober 2014, 18:02

Ja, dat zou wel mogelijk moeten zijn. Een datum van 13-11 is wel erg ver in de toekomst en dat terwijl het gaat om een nummer vanuit prepaid. Daarbij zou het mogelijk moeten zijn om dit binnen 5 werkdagen om te laten zetten. Volgens mij kan de afdeling nummerbehoud u daar nog wel verder bij helpen, deze zijn te bereik op 050-5887885.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Ja, dat zou wel mogelijk moeten zijn. Een datum van 13-11 is wel erg ver in de toekomst en dat terwijl het gaat om een nummer vanuit prepaid. Daarbij zou het mogelijk moeten zijn om dit binnen 5 werkdagen om te laten zetten. Volgens mij kan de afdeling nummerbehoud u daar nog wel verder bij helpen, deze zijn te bereik op 050-5887885.

Reputatie 3
Badge +2
Bedankt Shugosha, voor de tip!

Via de klantenservice de overzetting met bijna 3 weken kunnen vervroegen, aangezien dit een prepaid aansluiting betrof.

Reageer