Beantwoord

abonnement geeft geen korting op facuur

  • 11 June 2021
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

goedenavond,

ik heb een abonnement besteld met KPN Hussel. Bij mijn abonnement op de KPN app staat het bedrag 27,50 maar op mijn eerste factuur staat het bedrag 34,59 . Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 June 2021, 09:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @ingehuurman ,

De eerste factuur de je ontvangt van KPN gaat altijd over een periode die langer is dan één maand. Kijk op de specificatie voor de exact in rekening gebrachte periode. 

Op de specificatie vind je ook eventuele extra kosten terug. Denk aan een telefoontje naar een 0900-nummer. 

Tenslotte kan het mogelijk zo zijn dat je nog een korting vanwege KPN Hussel mist.Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Als er bij mijn voordelen KPN Hussel staat, gaat de korting er dan gelijk vanaf? Of moet je dit dan nog aanmelden?

Reputatie 7
Badge +28

Vermoedelijk is de korting dan al verwerkt. Dat zou je of de factuur moeten kunnen terugzien.

Ik zie het niet op de factuur staan!

Reputatie 7
Badge +28

Dan voor de zekerheid toch nog aanvragen:

(Zie link in mijn eerdere reactie.)

Dat lukt me niet!😬

Reputatie 7
Badge +28

@ingehuurman

Klik hieronder .op .de groene letters:

Tenslotte kan het mogelijk zo zijn dat je nog een korting vanwege KPN Hussel mist.Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Â