Beantwoord

Abonnement gewijzigd voordat het ingegaan is

  • 2 February 2019
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik zag nergens een plek waar ik een klacht in kon dienen, dus doe ik het hier maar. Heb zojuist een abonnement afgesloten dat in zal gaan eind maart met onbeperkt bellen en 6 GB data voor 21 Euro. Nu zie ik ineens dat per direct een abonnement af te sluiten is met onbeperkt bellen en 10 GB data voor 20 Euro. Ik begrijp dat ik akkoord ben gegaan met de voorwaarden en wil ook niet klagen over die ene Euro, echter het verschil tussen 6 en 10 GB data vind ik wel erg groot. Dat KPN wettelijk gezien in haar recht staat zal ik niet betwisten, echter klantvriendelijk is het niet.
icon

Beste antwoord door Marina_ 5 February 2019, 13:43

Bekijk origineel

5 reacties

Ik neem aan dat "zojuist" is: korter dan 14 dagen geleden.

Ik dat geval kun je het contract nog annuleren. Daarna kan je de nieuw propositie nemen (zodra dat kan).

Maar: heb je 't een niet bekeken met Compleet voordelen ingeschakeld en het ander niet ???

6 GB is er niet nml wel 3 GB (wat 6 wordt met Compleet)
En 10 GB is er wel (maar als dat Compleet zou zijn zou het abonnement 5 zijn en dat is er dus niet)

https://mobielshop.kpn.com/mobiel/sim-only/zorgeloos-premium/2-jaar
6 GB met compleet inderdaad. Verder is het 4 weken geleden. Als men toen had verteld dat ik beter kon wachten omdat er een betere deal aankwam, dan had ik dat natuurlijk gedaan. Ik weet dat jullie wettelijk gezien niets verkeerd doen, maar ik vind dit zeer klantonvriendelijk.
Psst, ik ben geen medewerker van KPN.

Wat het sim only? Dan is 't echt zonde. Vroegtijdig verlengen heeft alleen zin mét toestel (en als je 'huidige' stuk is natuurlijk)

Ik kan me zo maar voorstellen dat 4 weken geleden die wijzigingen op de 'werkvloer' nog helemaal niet bekend waren.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Chayan71, Welkom op het forum. Super zuur dat je net verlengd hebt voor de prijswijzigingen. Ik kan me voorstellen dat je hier wel een beetje van baalt. Helaas werkt het niet zo dat wij voor de prijswijzigingen al weten wat er gaat veranderen. Het kan voordeliger worden, het kan ook weer duurder worden. Jammer genoeg loop je bij een aankoop altijd het risico dat de prijzen veranderen. Wij kunnen daar niets aan veranderen. Wanneer je nog binnen het zichttermijn valt, dan kun je de vernieuwing annuleren en het abonnement alsnog omzetten naar een nieuwer abonnement uit de huidige linie. Als je zichttermijn van twee weken al voorbij is, dan val je spijtig genoeg buiten de boot. 😞
Tja, indertijd (2013) mijn huidige TV gekocht. 10 dagen later was ie € 120 goedkoper.

Reageer