Beantwoord

Abonnement is automatisch verlengd

  • 8 April 2019
  • 5 reacties
  • 2135 keer bekeken

Mijn abonnement is per 1 maart verlopen en ben er net achtergekomen dat hij automatisch is verlengd. Ik zit momenteel in het buitenland en heb dit nummer de afgelopen twee maanden niet gebruikt en zal het ook de komende tijd nog even niet gebruiken. Het aflopen van mijn abonnement viel precies samen met mijn vertrek uit Nederland en heb daarom met opzet geen actie ondernomen om het te verlengen, met het idee dat ik een nieuw abonnement kon starten bij terugkomst.
Ik heb nergens duidelijk een waarschuwing gekregen dat je abonnement automatisch verlengd wordt, sterker nog, ik heb een tiental mailtjes gekregen met de waarschuwing dat mijn abonnement afloopt, in mijn geval wat ik juist wilde.
Mijn vraag: kan ik mijn abonnement op een of andere manier (met terugwerkende kracht) stopzetten? Zo niet, kan ik het nog met terugwerkende kracht naar een klein abonnement omzetten?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 April 2019, 07:58

Bekijk origineel

5 reacties

Normaliter is het zo dat wanneer je mobiele abbonement afloopt hij daarna telkens met een maand word "verlengd" .
Op die manier kun je zelf bepalen of je wilt behouden wat je hebt of aan het eind van die maand over wil naar een ander abbonement.

Wel heb je diensten ontvangen, dus teruggave zal er niet inzetten wanneer je opzegt.

Makkelijkste is om via MijnKPN naar verlengen te gaan en een nieuw abbonement te kiezen, die gaat dan na een maand in. Hier vind je ook stopzetting terug.
Hallo @edward-2 , je jaarcontract is nu om, er heeft geen verlenging plaatsgevonden, je abo loopt nu stilzwijgend door met een maand opzegtermijn. je kunt nu gewoon per maand opzeggen.
Duidelijk! Bedankt voor jullie snelle reacties.
Graag gedaan☺️
Reputatie 7
Badge +20
Hi @edward-2 Ik heb je gegevens niet bij de hand, dus ik kan je niet in detail vertellen hoe het zit. In algemene zin heeft @Jan-D volledig gelijk. Als je je contract hebt uitgediend kun je je abonnement verlengen wanneer je wilt of opzeggen met een maand opzegtermijn. Je abonnement zal zeker niet verlengd zijn. Als nog vragen hebt of wilt dat ik met je mee kijk dan doe ik dat graag. Vul dan je KPN Forum profiel aan met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)

Reageer