Beantwoord

Abonnement met 0 dagen tegoed!

  • 1 December 2019
  • 8 reacties
  • 246 keer bekeken

Zit mij af te vragen hoe kan een abonement 0 (nul) dagen tegoed hebben. Waar ik weg kom is 0 (nul) helemaal niks. Zal dat eens verder uit laten zoeken, vreemde zaak vind ik het.  
zie foto bijgevoegd verder iedereen een fijne weekend groetjes vanaf warm Gran Canaria ( tot end feb 😁)

ps: super irri dat je geen mail meer kan sturen erg onpersoonlijk zo. 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 1 December 2019, 11:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

De nieuwe maand is weer begonnen. Ik ga er vanuit dat het nu weer ok is.

Ps volgens mij is een mail echt onpersoonlijk :wink:

Mag en wat noem je dit dan het forum?? Dit is lekker met zijn alleen 😁. Email is toch juist heel erg persoonlijk…. ( maar zal aan mij liggen ) 🙄Ja snap ik dat nieuwe maand weer is beginnen maar alleen bij ons 2 abonementen x 0 dagen kan toch niet ( ben daar ook nog niet klaar mee ) 

Nu is nieuwe maand begonnen volgende probleem geen dubbele mb,s andere abonement wel maar deze niet bel later vandaag wel. Heb het zo niet afgesloten iets klopt niet.

 

Badge +19

Dat is vreemd inderdaad. Hier zal een medewerker aan te pas moeten komen. Doorgaans reageren ze binnen 48uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Dus niet hier in vullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling. Komt goed!

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @jbmrs, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je plaatste het bericht om 0.03, echt nét nadat 1 december begonnen was. Ook de MijnKPN omgeving heeft een paar minuten nodig om het een en ander aan te passen en de bundel weer opnieuw te activeren voor een nieuwe maand. Dus ik denk, als je bijvoorbeeld op 31 december om 0.03 weer gaat kijken het hetzelfde gaat weergeven. Maar dat moet inmiddels opgelost zijn.

Wat nog niet opgelost is, lees ik, is dat je geen dubbele data krijgt op één 06-nummer. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het betreffende 06-nummer? Dan ga ik hier zo snel mogelijk achteraan!

Reputatie 7
Badge +21

@jbmrs, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je inmiddels ook de dubbele data ontvangen, of moet ik hier nog even achteraan?

Sorry voor late reactie ( woon in winter op Gran Canaria ) hou dan niet alles bij elke dag.

Heb mijn abonnement veranderd naar 20gb. Niks is verdubbeld komt omdat  ik kpn hussel heb. Andere nr heeft dat niet ondanks dat ik die ook net paar maanden terug heb omgezet naar een nieuw abonnement.
soms gaat kpn vreemd om met hun trouwe klanten ( niet personlijk tegen jou ) 

Word er niet beter op is mijn mening. Fijne feestdagen 🎄💥

Mvg Jelte..

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem, jbmrs! Met Hussel inderdaad geen verdubbeling meer. Ik heb even gekeken naar de abonnementen op je adres, en die andere is weliswaar van dit jaar, maar van voor we Hussel introduceerden. Dus op dat abonnement zijn de KPN Compleet voordelen nog van toepassing, inclusief de dataverdubbeling.

 Bedankt voor info, dat wist ik al maar vind het toch vreemd als je 3 of 4 maanden van tevoren je abonnement verandert (up to date zeg maar) 

Dan veranderen jullie alles met een nieuw concept( omdat je niet achter kan blijven bij de concurrent )  

Val je daar net buiten, waarom niet een hint of tip geven aan jullie trouwe klant van +40 jaar. (of nieuwe klant maakt niet uit) Dat jullie binnenkort de boel gaan omgooien of zoiets. 

Mvg Jelte..