Vraag

Abonnement met telefoon besteld, maar telefoon nooit ontvangen en abonnement is nog steeds niet geannuleerd

  • 21 juni 2021
  • 6 reacties
  • 38 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb op 21 mei een abonnement met telefoon besteld. Echter de telefoon kon niet geleverd worden aan mij omdat in het systeem mijn gegevens niet goed waren vermeld. (Ondanks dat klantenservice alle gegevens goed waren vermeld). Bezorger is 2 keer bij ons geweest maar kon helaas de telefoon niet afleveren omdat in zijn systeem dit werd afgewezen. Op 27 mei kreeg ik een mail van KPN dat mijn abonnement wordt geannuleerd. Klantenservice gaf aan dat eerst abonnement moet worden geannuleerd en ik daarna weer een nieuwe bestelling kan doen.

Ik ben al weken aan het wachten op de definitieve annulering van KPN en ik kan zelf niks doen. Er wordt aangegeven dat er een issue in het systeem van KPN is. Elke keer krijg ik te horen wacht 5 werkdagen. Vervolgens krijg ik weer te horen we hebben een mail gestuurd naar de back office; wil je 5 werkdagen wachten. Kortom, ik kom geen stap verder en wil graag een nieuwe bestelling doen maar dat lukt niet omdat de annulering niet definitief kan worden gemaakt door KPN.

Hoe kunnen jullie dit oplossen? Ik voel me machteloos.

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Welkom op ons Forum @NZ77! Wat een belabberde situatie, zeg. Ik kijk graag even met je mee, want dit duurt veel te lang. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Graag je postcode, huisnummer en bestelnummer invullen. Je kunt je bestelnummer invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen’. Hoor graag van je! :nerd:

Hoi Lisa,

 

ik heb mijn gegevens ingevuld.

Hoop dat je kunt oplossen.

 

groet Nazan

Reputatie 7
Badge +16

Dankjewel voor je gegevens @NZ77! De order is inmiddels geannuleerd (21-6). Ik vraag voor je na wanneer jij hier definitief bericht over ontvangt. Weet je trouwens waarom dit zo lang moest duren? Omdat de telefoon niet retour is gezonden! Althans, we hebben de telefoon nooit ontvangen. Hier werd onderzoek naar gedaan. Jij hadhier niet de dupe van mogen worden. 

Ik heb geen idee waarom dit zo lang duurde.  Ik heb de telefoon nooit ontvangen. De bezorger gaf aan dat in het systeem mijn gegevens niet goed zijn en daardoor hij de telefoon niet mag leveren. Hij is twee keer geweest en weer vertrokken. De klantenservice heeft mij verteld dat de telefoon retour moet zijn via de bezorgdienst en daarna de annulering definitief kan worden verwerkt. Dat duurde dus weken en ik kreeg geen duidelijkheid. 
 

in ieder geval heel fijn dat nu de order is geannuleerd. Hoor graag wanneer ik bericht hiervan ontvang.   Maar ook heel vervelend dat de telefoon niet door KPN is ontvangen. 

Hoi Lisa,

 

ik heb net contact gehad met klantenservice, echter de bestelling is nog steeds niet in het systeem geannuleerd. Hoor graag van je
 

groet Nazan

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @NZ77! Excuses ik was afgelopen dagen niet aan het werk. Ik zie dat je inmiddels bericht hebt ontvangen, klopt dit? De order is succesvol geannuleerd, dit betekent dat je een nieuw abonnement kunt bestellen. :hugging:

Reageer