Beantwoord

abonnement mobiel

  • 13 August 2019
  • 8 reacties
  • 270 keer bekeken

Badge
Geachte heer/mevrouw,

Zie hieronder een kopie van een e-mail die je meer dan 15 maanden geleden hebt ontvangen om abonnement die in deze e-mail word genoemd te annuleren.
Ik ben er wel achter gekomen dat je nog steeds elke maand 5,14 Eur van mijn rekening automatisch neemt om abonnement te betalen dat meer dan 1 jaar geleden werd geannuleerd.
Bedankt om alle kosten te crediteren en deze terug te sturen naar mijn bankrekening.

Bij voorbaat dank voor uw snelle antwoord en bevestiging.

Met vriendelijke groet,

Magdalena Wrega

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 August 2019, 10:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @Magdalena De Voogd-Wrega . Welkom op het forum!
Wat een nare gang van zaken. Helaas zijn de gegevens die je had gestuurd verwijderd. Maar als je voor mij je profiel kunt aanvullen en vervolgens hier een seintje geeft, dan duik ik er voor je in!
Badge
Hoi Erwin, mijn profiel is aangevuld zoals gevraagd.
Badge
Het gaat om de volgende annulering:



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Badge
E-mail is gedateerd 11 mei 2018
Dank voor de informatie! Dit is zo te zien een bevestiging van je gegevens maar nog geen definitieve annulering. Die is waarschijnlijk ook niet gekomen omdat ik het abonnement als actief zie staan. Er is dus iets misgegaan.
Er is binnen KPN maar één afdeling die hier iets in kan betekenen en dat is de afdeling retentie. Mijn advies is contact met hen te leggen. Ik had het graag voor je gedaan maar heb die mogelijkheid helaas niet. Het kan op verschillende manieren. Je kunt (gratis) bellen 0800 0402 en dan 'opzeggen' inspreken.
Je kunt ook chatten: https://www.kpn.com/service.htm ( klik op contact en vervolgens chat ). Ik ga er van uit dat dit op een nette manier voor jou wordt opgelost.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten! 🙂
Badge
Hi,
Als ik op de link klik kom ik op een algemeen pagina en niet op de chat met de afdeling retentie. Waar kan ik een chatcontact leggen met de juiste afdeling?

Excuus. Ik had er bij moeten vertellen dat de chat optie niet altijd beschikbaar is. Dat hangt van de drukte af.
Ik denk door periodiek (verschillende dagdelen) even te proberen, dat je de chat optie wel krijgt. Een alternatief is bellen (gratis) 0800 0402