Beantwoord

Abonnement mobiel.nl, prijzen anders

  • 5 August 2019
  • 2 reacties
  • 649 keer bekeken

Hallo KPN,

Ik heb een vraag. Ik mag mijn abbonement verlengen bij jullie en ben nu aan het zoeken voor een abbonement met toetsel. Nu kom ik het voordeligst uit bij mobiel.nl. Maar is dit ook onderdeel van jullie? Hoe kan het dat zijn dat het goedkoper is bij mobiel.nl en duurder bij jullie?

Mvg Danique de Jong

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 6 August 2019, 14:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Daniquedejong , kwaliteit/service/mogelijkheden heeft een prijs.
Heb je ook vergeleken wat je bij KPN allemaal kunt en krijgt in vergelijking met mobiel.nl?
Als die laatste hetzelfde biedt voor minder, waarom dan niet of als de meerwaarde van de mogelijkheden bij KPN voor jou niet interessant zijn, ook, waarom niet.
Reputatie 7
Hallo @Daniquedejong, welkom op het forum. Mobiel.nl is een onafhankelijke partij die voor veel verschillende providers abonnementen aanbiedt, niet alleen voor ons. De abonnementsprijs die zij voor onze abonnementen aanbieden is hetzelfde, dat is een vaste waarde. Het verschil kan zitten in het bedrag wat je maandelijks voor het toestel betaalt, doordat zij abonnementen voor veel providers aanbieden kopen zij grotere partijen toestellen in waardoor zij die voor een wat lagere prijs kunnen aanbieden. Het abonnement loopt dan gewoon via ons, het toestel krijg je via hun. Los van het bedrag voor het toestel is het abonnement identiek qua inhoud en prijs 🙂