Beantwoord

Abonnement na overstap vanuit Telfort niet meer verlengbaar

  • 30 March 2020
  • 7 reacties
  • 73 keer bekeken

 

Ik ben vanaf februari overgegaan van Telfort naar kpn 

hierbij zou ik vandaag 30-03-2020 mijn abbo mogen verlengen. Ik heb hier screenshot van van 04-02-2020Heb hier echt naar uit gekeken aangezien me telefoon kapot is 

blijkt dat het nu alsnog is aangepast naar 29-05-2020 dit is erg vervelend en de winkel en aan de telefoon kunnen ze niks voor me doen vind dit erg slecht hoop dat ik hier nog een reactie en oplossing krijg anders stap ik alsnog over en ook met het thuispakket die is nog Telfort maar gaat ook automatisch naar jullie maar dat ga ik dan zeker niet meer doen als jullie de gemaakte afspraken met Telfort niet nakomen kwa verlenging

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 2 April 2020, 14:28

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo @Cissy1984 , met de automatische overgang van Telfort naar KPN inzake mobiel stond er in het begin inderdaad een foutieve verlengingsdatum in, dat is later recht getrokken. Dat was bij mij net zo, maar ik wist wat de verlengdatum was en heb me daar niets van aangetrokken verder. Later stond het alsnog goed in MijnKPN.

Dat is bij jou waarschijnlijk ook gebeurd, maar als het goed is wist je bij Telfort ook al wat de verlengingsdatum was, de huidige datum dus die nu goed bij jou in MijnKPN staat.

Jouw huidige contract loopt waarschijnlijk tot 29-9-2020 en mag je dus vanaf 29-5-2020 verlengen, mag, hoeft dus niet als het niet voordeliger voor je is, want als je gaat verlengen ga je onder de KPN-voorwaarden en -prijzen vallen en dat hoeft geen voordeel te zijn.

Je kunt natuurlijk gewoon een nieuwe telefoon kopen in een willekeurige telefoonwinkel en daar je huidige simkaart in stoppen.

Hallo Jan  
 heb Telfort thuis en had ook mobiel 

wou in principe bij kpn blijven voor beide maar vind dit niet fair en vind het zoiezo belachelijk dat niemand je kan helpen  bij kpn  kan ook geen e-mail adres vinden om een mail met bewijs bij te doen helaas want heb er een screenshot van gemaakt 

Hallo @Cissy1984 , dat screenshot zegt niets, wat ik in mijn reactie eerder schreef dat was een fout die later hersteld isen dat screenshot kun je trouwens in dit topic plaatsen, je klikt in je topic op het derde icoontje van rechts bovenin, dat zwarte vierkante met dat bergje, je klikt op de screenshot en je plaatst hem in je topic.

 

Reputatie 7
Badge +13

@Cissy1984 Welkom op het KPN Forum. Ik snap dat het vervelend is wanneer je moet wachten totdat je mag verlengen, zeker als je toestel ook niet lekker werkt. Bij KPN kan je normaal gesproken maximaal vier maanden van te voren verlengen. Ik zal meteen even voor je kijken maar ik moet wel eerlijk ik kan dat moment niet naar voren halen. Zou je dan je jouw gegevens kunnen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even!

Hallo Remco

ik heb het ingevuld

@Cissy1984  Excuses voor de late reactie. Ik had een dagje vrij -). Ik heb gekeken en ik vind het vreemd dat je niet kon verlengen in de winkel. Volgens mijn gegevens loopt dat contract van het nummer wat je stuurde tot juli en zou je moeten kunnen verlengen. Zou je dat nummer hier eens kunnen invullen en kijken welke melding je terugkrijgt?

Bij mij geeft hij aan nummer niet bekent bij kpn helaas 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo Cissy. Dank je voor de toelichting. Ik heb een fout gemaakt in het nummer waardoor ik een verkeerde datum terug heb gekregen van mijn systeem. Ik heb nu op basis van jouw profiel nu in zowel onze technische en administratieve systemen gekeken en het spijt mij om te moeten zeggen maar wat JanD eerder aangaf klopt inderdaad. Het abonnement is inderdaad pas op 29 mei verlengbaar en ik kan dit helaas niet verder naar voren halen :-( . Ik hoop dat je tijdelijk een ander alternatief hebt voor je kapotte telefoon. Nogmaals mijn excuses en als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag! 

Reageer