Beantwoord

Abonnement nieuwe smartphone

  • 24 November 2019
  • 4 reacties
  • 163 keer bekeken

Hallo,

 

Mijn huidige Sim Only abonnement van KPN verloopt op 28 augustus 2019, maar deze heb ik verlengd voor nog twee jaar (tot december 2021). Binnenkort wil ik graag een nieuwe smartphone kopen. Mijn huidige smartphone heb ik  eind december 2017 gekocht, maar functioneert niet goed meer. Ik zag bij KPN allemaal mooie smartphones voorbij komen. Graag zou ik via KPN een nieuwe smartphone willen kopen, maar ik zag dat je dan ook een Hussel Mobiel moet samenstellen. Mijn huidige 06-nummer wil ik gewoon blijven behouden. Mocht ik via KPN een nieuwe smartphone met een Hussel abonnement kopen, loopt het huidige abonnement dat ik verlengd dan nog wel door of wordt het huidige abonnement dan automatisch vervangen voor een Hussel abonnement? Heb ik dan geen dubbel abonnement (dus het huidige abonnement en een hussel abonnement bij aankoop van nieuwe smartphone)? Weet iemand daar iets meer van af? Alvast bedankt voor de reactie.

 

icon

Beste antwoord door Lisa 27 November 2019, 18:51

Bekijk origineel

4 reacties

Nou, stel ‘m maar… :wink:

Reputatie 7
Badge +17

@shjvanloo, Welkom terug op ons Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. 

Even kort samengevat: Je abonnement is afgelopen op 28 augustus 2019, je nieuwe abonnement loop tot 21 december 2021. Ik ben benieuwd hoe dit kan want het lijkt mij logischer dat je nieuwe abonnement dan zou lopen tot augustus 2021. 

Voor de vraag die je stelt maakt het niet uit tot wanneer je abonnement loopt, want…
Sinds kort kan je 3 maanden na de ingang van je (nieuwe) Sim Only abonnement een toestel in het abonnement stoppen.

Dit werkt als volgt:

  1. Je kiest een toestel,
  2. geeft aan welk termijn bedrag je wilt betalen,
  3. je abonnement wordt opengebroken en gaat opnieuw in voor 2 jaar. 

Gevolg:De einddatum van je abonnement verschuift met 3 maanden in de toekomst. 

Hallo Lisa,

Excuus, mijn huidige abonnement eindigt op 28 december 2019 en heb ik verlengd voor twee jaar tot december 2021. Mijn huidige abonnement heb ik verlengd in augustus (verlengdatum) dit jaar verlengd. Ik heb de maanden augustus en december door elkaar gehaald. Ik heb ook deze vraag opnieuw ingevuld, omdat het me niet lukte de tekst aan te passen.

Reputatie 7
Badge +17

@shjvanloo  Volgens mij ben je ondertussen ook voorzien van een antwoord! Fijne avond! :D 

Reageer