Beantwoord

Abonnement nieuwe smartphone KPN

  • 25 November 2019
  • 7 reacties
  • 207 keer bekeken

Hallo,

 

Mijn huidige Sim Only abonnement van KPN verloopt op 28 december 2019, maar deze heb ik eind augustus dit jaar verlengd voor nog twee jaar (tot eind december 2021).

Binnenkort wil ik graag een nieuwe smartphone kopen. Mijn huidige smartphone heb ik eind december 2017 gekocht, maar functioneert niet goed meer. Ik zag bij KPN allemaal mooie smartphones. Graag zou ik bij KPN een nieuwe smartphone willen kopen, maar ik zag dat je bij aanschaf van een nieuwe telefoon ook een Hussel Mobiel abonnement moet samenstellen, terwijl ik het huidige abonnement eind augustus al verlengd heb (en deze loopt door tot eind december 2021). Mijn huidige 06-nummer wil ik gewoon blijven houden.

Mocht ik dus een nieuwe smartphone kopen (met Hussel Mobiel abonnement),kan ik deze dan ook aanschaffen via KPN vanwege het Mobiel Hussel abonnement? Alvast bedankt voor de reactie.

 

PS: Dit topic heb ik al eerder geschreven, maar ik was vergeten nog wat aan te passen.

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 November 2019, 18:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Kun je niet beter elders een telefoon aanschaffen en dan daar het Sim-kaartje van je oude telefoon in doen. 
 

Want dan blijft je abonnement gewoon nog tot eind 2021 doorlopen. 

Je hebt de vraag hier volgens mij ook al gesteld. Zullen we 't bij die eerste houden?!

Hallo Henk,

 

Het klopt dat ik deze vraag eerder heb gesteld. Bij het eerste topic had ik wat dingen verkeerd ingevuld , maar dat ik kon de tekst niet aanpassen en daarom heb ik deze vraag opnieuw gesteld met wel de juiste tekst. Dit is het topic waar wel alles klopt en die andere kun je negeren.

Reputatie 7
Badge +28

Kun je niet beter elders een telefoon aanschaffen en dan daar het Sim-kaartje van je oude telefoon in doen. 
 

Want dan blijft je abonnement gewoon nog tot eind 2021 doorlopen. 

@shjvanloo 

OK, wat vind je van bovenstaand idee? 

Hallo Henk,

 

Het klopt dat ik deze vraag eerder heb gesteld. Bij het eerste topic had ik wat dingen verkeerd ingevuld , maar dat ik kon de tekst niet aanpassen en daarom heb ik deze vraag opnieuw gesteld met wel de juiste tekst. Dit is het topic waar wel alles klopt en die andere kun je negeren.

Tekst aanpassen gaat via de drie puntjes rechts onderin een reactie:

 

Hallo Henk,

 

Bedankt voor je bericht.

Dan is me duidelijk hoe ik de tekst de volgende keer kan aanpassen.:slight_smile:

 

Reputatie 7
Badge +15

@shjvanloo Volgens mij is je vraag nu in 2 topics beantwoord.  Mocht je toch nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!