Beantwoord

Abonnement omzetten naar prepaid

  • 6 September 2019
  • 3 reacties
  • 130 keer bekeken

Ik heb een gsm abonnement dat op 6 oktober afloopt. Ik zou volgens KPN mijn mobiel nummer behouden, maar heb de volgende vraag. Wanneer moet ik de prepay-kaart activeren? Op de dag van aflopen contract, of kan dat ook al eerder (bv. de dag ervoor)?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 September 2019, 18:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi fredbr, welkom op het forum.

Voor de omzetting naar prepaid krijg standaard niet een nieuwe simkaart, behalve op verzoek. Jij hoeft zelf dus niet een prepaid kaartje aan te schaffen. Neem contact met ons op via 1200. Mijn collega's daar kunnen de omzetting in gang zetten, dan zal dat verder automatisch gebeuren. Op de dag zelf als je merkt dat het niet meer werkt hoef je alleen je toestel uit en weer aan te zetten.

Is alles zo duidelijk?
Hallo Alex, dank voor je reactie. Heb inmiddels idd contact gehad met KPN en alles is uitgelegd.
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Alex, dank voor je reactie. Heb inmiddels idd contact gehad met KPN en alles is uitgelegd.

Fijn om te lezen en fijn dat alles duidelijk is. 🙂