Beantwoord

Abonnement onbeperkt bellen geblokkeerd

  • 2 April 2020
  • 4 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik heb 2 weken een abonnement afgesloten Iphone 11 64GB met alles onbeperkt. Tot heden ging dat goed 4g was snel bellen ging goed etc.

 

ik kom er sinds net achter dat mijn abonnement is geblokkeerd en ik ben daar niet eens op de hoogte van gesteld. Ik heb nog geen factuur ontvangen dus geen betalingsachterstand. Nu heb ik contact opgenomen met KPN en er werd mij verteld dat ik ben geblokkeerd wegens hoogverbruik/fraude. Ik heb in 2 weken maar 2g internet verbruikt en bellen doe ik alleen in de avond (max uurtje). Dus ik weet niet echt wat daarmee bedoeld wordt.
 

ik heb zoiets nooit meegemaakt en ik moet morgen dus bellen naar een speciale afdeling die hierover gaat.

icon

Beste antwoord door Susan_ 3 April 2020, 09:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Nassimsko, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je wordt niet zomaar afgesloten door onze Collections afdeling, daar hebben ze vaak een plausibele reden voor.. Heb je inmiddels contact gehad met deze afdeling en is het duidelijk geworden? Vaak kunnen zij, na contact, de blokkade er wel weer afhalen.
 

Hi Susan. Dat snap ik en daarom bel ik ook om erachter te komen waarom mijn abonnement geblokkeerd is want heb nog nooit zoiets meegemaakt ik ben pas net 2 weken bij kpn.

 

Maar je kan niet een consument zijn abonnement blokkeren en hem hiervan niet op de hoogste stellen dat slaat nergens op. Ik bel inmiddels met KPN aan het bellen  kijken wat daar uitkomt.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Nassimsko Ik was nog even nieuwsgierig na hoe het gesprek is afgelopen. Is alles inmiddels opgehelderd? 

Reputatie 7
Badge +21

@Nassimsko, is het na het telefonisch contact met ons helder geworden én opgelost? :slight_smile:

Reageer