Beantwoord

abonnement opeens duurder

  • 22 September 2020
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik kom van een abonnement van telfort, en dit zou automatisch doorlopen. Toen bleek dat  ik geen internet heb gekregen.  Ik heb telefonisch een nieuw kpn abonnement afgesloten, het oude abonnement kon niet verlengd worden ondanks dat het vreemde fout van kpn was vond deze medewerkster zelf ook. Ik heb toen voor 15 euro een abbonement afgesloten en zie  nu een factuur van 29 euro. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 September 2020, 23:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

 

Heb je een afbeelding van het contract zonder alle persoonlijke gegevens? Wat ziet u daar allemaal staan?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Desiree, welkom op het forum. 

Dat is nogal een verschil. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +24

@Desiree88, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.