Beantwoord

Abonnement opgezegd, maar Spotify loopt nog door via KPN.

• 15 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 1069 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik ben sinds 11 augustus overgestapt naar een andere provider.
Nu betaalde ik mijn spotify-abonnement via KPN.
DIt loopt nog steeds door.
Wanneer wordt dit opgezegd of loopt dit af?
icon

Beste antwoord door Maaike_ 17 augustus 2017, 18:33

Hallo Tvansluijs, welkom op het Forum! Jammer dat je ons als provider verlaten hebt 😞 Bij een opzegging is het gebruikelijk dat wij dit uiteraard ook aan Spotify doorgeven, het ontkoppelen van het account wordt binnen een maand (na opzegging) gedaan. Jouw Premium account wordt dan teruggezet naar de gratis variant, Spotify Free. Met Spotify Free hoor je reclame tussen sommige muzieknummers, je afspeellijsten blijven wel behouden. Ben je met dit antwoord geholpen?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Hallo Tvansluijs, welkom op het Forum! Jammer dat je ons als provider verlaten hebt 😞 Bij een opzegging is het gebruikelijk dat wij dit uiteraard ook aan Spotify doorgeven, het ontkoppelen van het account wordt binnen een maand (na opzegging) gedaan. Jouw Premium account wordt dan teruggezet naar de gratis variant, Spotify Free. Met Spotify Free hoor je reclame tussen sommige muzieknummers, je afspeellijsten blijven wel behouden. Ben je met dit antwoord geholpen?
Reputatie 7
Badge +16
Ik zou zeggen: Geniet tot het niet meer werkt van gratis spotify premium, je hoeft er niet voor te betalen 🙂
Beste,

Wij hebben Spotify via het mobiele KPN abb. van mijn vrouw.
Die is net overgestapt naar een andere provider maar we willen het Premium account van Spotify wel doorzetten.
Kan dat? Of moet dat via Spotify en hoe regel ik dat dan? Dat is nergens te vinden op de Site van KPN of Spotify.

Mvg Roeland
Reputatie 7
Badge +30
Zodra spotify weer Free is kan je via Spotify zelf premium kopen. https://www.spotify.com/nl/premium/
beste Robin,

Dank je voor je reactie.
Maar ben ik dan ook onze lijsten kwijt die we hebben samen gesteld of verandert de account niet en blijft dat dus ook?
Of kan het abonnement via KPN gewoon doorlopen ook al is dat niet meer de mobiele providor?
Reputatie 7
Badge +30
Je account verandert niet. Je houdt dus de lijsten.

Je kan het niet via KPN laten doorlopen als dit niet de provider is. Heeft ook geen nut.
oke dank je voor de info

Reageer