Beantwoord

Abonnement opgezegd, nog factuur gekregen

  • 26 September 2019
  • 4 reacties
  • 190 keer bekeken

Badge
Vvolgens mij is mij abonnement opgezegt met het veranderen van de provider maar krijg nog steeds factuur voor abonnement telt is *** graag actie

Admin: telefoonnummer verwijderd en opgeslagen in je profiel
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 1 October 2019, 10:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Hoi @Ida59, als je met nummerbehoud bent overgestapt naar een andere provider zal het abonnement aan onze kant stoppen inderdaad. Het kan zijn dat je nog een factuur hebt gekregen, als deze al was aangemaakt voor de opzegging. In dat geval zal er nog een factuur volgen, waarop de abonnementskosten die na de beëindiging nog in rekening zijn gebracht worden gecorrigeerd. Of dat in dit geval ook het geval is kijk ik natuurlijk graag voor je na. Daarvoor heb ik nog wel wat aanvullende gegevens nodig. Jouw 06-nummer staat al op je forumprofiel, zou je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") aan kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder aangeeft dat je dat gedaan hebt kan ik het voor je bekijken.
Reputatie 7
Hoi @Ida59, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ik kijk graag nog met je mee, als je je profiel aanvult met de gevraagde gegevens kan ik dat voor je doen.
Badge
Profiel is aangepast met de gevraagde gegevens
Reputatie 7
Bedankt voor de gegevens @Ida59, ik ben daarmee meteen voor je gaan kijken. Jouw mobiele abonnement is gestopt op 3 september, de dag dat jouw nieuwe (huidige) provider het nummer overnam. De factuurperiode loopt vanaf de eerste van de maand tot de laatste van de maand, maar de factuur wordt pas op 17 september verzonden. De opzegging heeft die factuur daardoor net gemist dus, dat betekent dat je over enkele dagen nog een laatste factuur van ons krijgt. Op die factuur worden de abonnementskosten na het beëindigen van het abonnement. Op die manier zal alles goed worden afgesloten.