Abonnement opzeggen emigreren buitendland

• 26 juni 2014
  • 2 reacties
  • 4308 keer bekeken

Goedemiddag KPN,

Ik ga verhuizen naar het buitenland vanaf 1 augustus, ik heb echter nog niet zo lang geleden een

nieuw twee jarig abonnement bij jullie afgesloten. Nu is mijn vraag, kan ik deze kosteloos opzeggen?

Groet, Anouk

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Het is niet mogelijk om een abonnement kosteloos op te zeggen vanwege een emigratie.Als u van het abonnement af wilt dan zal er een contractovername gedaan kunnen worden via de winkel waarbij iemand anders het contract overneemt, anders kan het abonnement wel opgezegd worden en dat zal dan zijn met een afkoopsom die bestaat uit de resterende maanden t/m de einddatum van het contract.

Dan staat er op de website toch iets heel anders van kpn kan helaas geen screenshot delen. Maar als je bij vraag stellen intypt emigreren staat er als antwoord: verhuis je naar het buitenland ? Dan kun je kosteloos het abonnement opzeggen. Bekijk meer informatie over verhuizen naar het buitenland. En daar staat met bewijs van uitschrijving samen met uw klantnummer en contaxtgegevens opgestuurd naar kpn in Utrecht en dan kan het abonnement stopgezet worden.

Reageer