Heel graag zou ik contact hebben met KPN over het stopzetten mijn post-paidcontract. Ik heb inmiddels al 4 mailtjes gestuurd met de bewijsstukken van mijn emigratie. De eerste op 17 Augustus, waarbij ik gerustgesteld werd dat voor 19 Augustus telefonisch benaderd te worden. Dit is niet gelukt, kan gebeuren maar inmiddels zijn we een week verder en ik heb nog steeds niets vernomen. Voor de zekerheid heb ik op 19 Augustus nog gemaild en op 22 Augustus nogmaals.
Nadat ik net contact heb gehad met Bradley op de chat van KPN en hij (nadat een andere collega me bij mijn allereerste kennisgeving van mijn vertrek had verteld dat ik mijn abbonement niet stop kon zetten) zei dat er geregistreerd stond dat ik mijn abbonement om liet zetten op de datum dat hij afliep, vond ik dat op zijn zachts gezegd niet zo prettig.
Om een lang verhaal kort te maken. Midden juli heb ik aangegeven naar het buitenland te vertrekken. 17 Augustus nogmaals. Ik ben inmiddels in het buitenland en heb hiervoor de bewijsstukken een aantal keer gemaild maar het kost me nu al minimaal 3 uur van mijn leven om het geregeld te krijgen. De verbinding op de chat werd verbroken, daarna heb ik 5 minuten in de wacht gestaan terwijl er een wachttijd van 30 seconden stond en daarom probeer ik het nu hier.
Help.. want ik vind het vervelend dat dit zo moeizaam gaat en ik er zo lang mee bezig moet zijn.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,
Mandy
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel