Beantwoord

abonnement opzegging

  • 31 March 2019
  • 2 reacties
  • 188 keer bekeken

Op 14 december 2018 heb ik per email mijn abonnement opgezegd. Ik krijg nu te horen dat ik nog steeds abonnementsgeld moet storten.
Hieronder de email van 14 december:

Geachte heer/mevrouw,
Op grond van privéaangelegenheden zie ik mij verplicht het abonnement van de KPN Mobiel met directe ingang op te zeggen.
Indien dit niet de eerstvolgende afloopdatum is, verzoek ik u mij de juiste datum mede te delen, de opzegging geldt dan tegen die datum. Zonder uw tegenbericht neem ik aan dat de bedoelde abonnement op genoemde datum komt te vervallen.
Vertrouwend op uw medewerking verblijf ik,

Met de meeste hoogachting,

LME Jozefzoon

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 31 March 2019, 19:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Ganzee, welkom hier. Ik zie inderdaad dat er nog een data abonnement actief staat op dat adres, een 097 nummer eindigend op 575. Hoe heb je de opzegging doorgegeven? Naar welk adres of via welke webpagina? Heb je hier wel een bevestiging van gekregen? Ik zie namelijk nergens een ontvangen opzegging bij ons. Ik hoor graag van je.

Ik heb je gegevens verwijderd uit je bericht aangezien deze openbaar stonden. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Ganzee, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.