Beantwoord

Abonnement overzetten naar Hussel

  • 3 November 2019
  • 10 reacties
  • 490 keer bekeken

Kan ik een lopend relatief goedkoop abonnement wat volgend jaar afloopt ook oversluiten naar een Max.onbeperkt internet abonnement. Dit abonnement komt niet voor in de mogelijkheden om te wisselen per maand.

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 November 2019, 21:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo Turfje, 

Heb je dan soms alleen een mobiel internet abonnement? 

Het Hussel Mobiel Onbeperkt Data abonnement is alleen beschikbaar als je een KPN thuis abonnement hebt (oud of Hussel). Het Hussel Mobiel Onbeperkt Data abonnement is dus niet beschikbaar voor mobiel only klanten of klanten die helemaal niets van KPN hebben.
 

Zoals@Noordzee  al aangeeft, je dient óók vast internet van kpn af te nemen om het mobiele onbeperkt data abo te kunnen nemen.

Verder zul je je huidige abo af moeten maken. Zelfs als je 120 dagen (of korter) voor je “einddatum” verlengt kan het nieuwe abonnement pas gaan lopen als je huidige is afgelopen. Dat gaat dan aansluitend zonder onderbreking overigens.

Dank, @Noordzee en @PeterG 

lk heb meerdere abonnementen bij kpn lopen waaronder internet, tv, etc. Heb nu 1 van deze abonnementen ( 2gb+150 bel/sms) die loopt tot medio 2020. Zou deze graag willen oversluiten naar een Unlimited data incl. onbeperkt bellen/sms ( hussel)

 

Groet Harry

Nou zo dan maar.

We zeggen nou juist dat dat tijdens de looptijd niet kan. (loopt dus nog tot medio 2020).

Tegen de tijd dat het abo afloopt zou ik het dan regelen (= verlengen met dat abonnement). Het gaat dan direct in aansluitend op het huidige. Ik zou het een maandje voordien regelen. Maar wie ben ik? (ret.)

Reputatie 7
Badge +28

OK Harry,

Dat kan dan nu nog niet. 

Binnen de looptijd van jouw contract kun je niet overstappen naar Hussel. Zodra je jouw contract kunt verlengen, kun je overstappen naar Hussel. Je kunt jouw abonnement verlengen naar KPN Hussel vanaf 3 maanden voor de verloopdatum. Voor Hussel Mobiel geldt dat jouw nieuwe abonnement ingaat vanaf de startdatum van het nieuwe contract. 

Je abonnement bij KPN wordt niet automatisch omgezet naar KPN Hussel. Voor Hussel Thuis kun je dit zelf doen via MijnKPN. Om over te stappen naar Hussel Mobiel kun je je abonnement verlengen.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Harry, welkom op ons forum

Op basis van de einddatum gok ik niet dat dit kan. Ik kijk dit wel graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Vermeld daarbij ook het 06-nummer waar dit over gaat. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +28

@Turfje 

 

Wat is de einddatum van jouw lopende abonnement? 

Zodra je jouw contract kunt verlengen, kun je overstappen naar Hussel. Je kunt jouw abonnement verlengen naar KPN Hussel vanaf 3 maanden voor de verloopdatum. Voor Hussel Mobiel geldt dat jouw nieuwe abonnement ingaat vanaf de startdatum van het nieuwe contract. 

Je abonnement bij KPN wordt niet automatisch omgezet naar KPN Hussel. Voor Hussel Thuis kun je dit zelf doen via MijnKPN. Om over te stappen naar Hussel Mobiel kun je je abonnement verlengen.

 

Reputatie 7
Badge +24

Dankje Noordzee voor je reply, ik zag Turfje over het hoofd. 

Reputatie 7
Badge +28

Leuke woordspeling :sunglasses: , één turf hoog. :joy:
 

 

Reputatie 7

lk heb meerdere abonnementen bij kpn lopen waaronder internet, tv, etc. Heb nu 1 van deze abonnementen ( 2gb+150 bel/sms) die loopt tot medio 2020. Zou deze graag willen oversluiten naar een Unlimited data incl. onbeperkt bellen/sms ( hussel)

Tot wanneer lopen die andere mobiele abonnementen en hoeveel zijn dat er?