Abonnement pauzeren

• 12 januari 2016
  • 2 reacties
  • 755 keer bekeken

Beste KPN,

Ik begreep na een gesprek met de klantenservice dat het niet mogelijk is om je abonnement tijdelijk te pauzeren. Ik ga een halfjaar in het buitenland studeren en dit brengt hoge kosten met zich mee. Ik heb destijds voor Hi! gekozen omdat het bij Hi! wel mogelijk was om je abbonement te pauzeren of te bevriezen. Ik wist toen al dat ik naar het buitenland wilde en dit heeft dan ook zwaar meegeteld in mijn abbonementskeuze. Hoe kan het zo zijn, dat dit nu niet meer mag? Ik snap het oprecht niet. Het kost niet extra geld of wat dan ook, mijn abbonement gaat weer verder als ik terug ben en loopt dan langer door. 

Ik vind het ontzettend slecht dat jullie bij de overname hier geen rekening mee hebben gehouden. Zoals gezegd was de mogelijkheid om mijn abonnement tijdelijk stop te zetten doorslaggevend. Het kan niet zo zijn dat ik nu voor niks die keuze heb gemaakt en alsnog 50 euro per maand moet betalen wanneer ik geen gebruik maak mijn abonnement. Ik verwacht een passende oplossing. Zodra ik kan ga ik bij jullie weg want om eerlijk te zijn is dit een hele slechte service. 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Misschien heb je hier wat aan: http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-abonnementen/Bevriezen-Abbo/td-p/387320
Zo niet, dan moet je even een reactie van iemand anders afwachten.

Robin
Reputatie 7
Badge +23
; welkom op het forum! Tof dat je een half jaar naar het buitenland gaat zeg! 

Tot 2012 kon je je abonnement bij Hi een half jaar pauzeren. Heb je hierna een een verlenging gedaan, dan is pauzeren met je huidige abonnement niet meer mogelijk. Wat Robin aangeeft in het andere topic klopt. Heb je een abonnement waarbij het vanuit de voorwaarden mogelijk is om te bevriezen, dan kan dat. Bij de overgang van Hi naar KPN is niet gesleuteld aan de voorwaarden van je abonnement. Heb je een abonnement ouder van of ouder dan 2012, dan kan ik je helpen je abonnement een half jaar te pauzeren 🙂. Laat je me weten of dat het geval is? 

Reageer