Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Abonnement pauzeren bij overwinteren?

Ik ben van plan om elk jaar 6 of 7 maanden naar Thailand te overwinteren en dan 6 of 5 maanden in Nederland.
Mijn vraag is kan ik een abonnement krijgen voor de tijd dat ik in Nederland ben en stoppen wanneer ik in Thailand ben?
icon

Beste antwoord door Bart_ 16 maart 2018, 10:25

Hallo Co Vaag en welkom hier op het Forum. Het klinkt als een heel mooi plan om zo tussen deze twee landen op neer te reizen! Nu is het wel zo dat dat we onze abonnementen aanbieden met een contractduur van minimaal een jaar. Ik kan je dus niet bieden wat je vraagt. Je zou wel kunnen overwegen om een prepaid-nummer te nemen, dat je gebruikt gedurende de tijd die je in Nederland bent. Zou dat niet een goede optie zijn?

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hallo Co Vaag en welkom hier op het Forum. Het klinkt als een heel mooi plan om zo tussen deze twee landen op neer te reizen! Nu is het wel zo dat dat we onze abonnementen aanbieden met een contractduur van minimaal een jaar. Ik kan je dus niet bieden wat je vraagt. Je zou wel kunnen overwegen om een prepaid-nummer te nemen, dat je gebruikt gedurende de tijd die je in Nederland bent. Zou dat niet een goede optie zijn?

Reageer