Beantwoord

Abonnement prijs nog steeds hoog terwijl mobiel al afbetaald is.

  • 14 January 2019
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

mijn abonnement loopt nu ruim 2 jaar mijn toestel is dus afbetaald. Ik had gedacht dat KPN het abonnementsprijs omlaag zou halen maar ik heb afgelopen twee maanden bijna 30 euro per maand extra betaald voor niks. Kan iemand duidelijk maken voor mij waarom en of ik mijn geld terug krijg? Ik heb bewust niet voor een nieuwe toestel gekozen want ik wil een lagere abo-prijs. Als ik nu voor niks de hele tijd aan het betalen ben ga ik overstappen want dit is niet normaal.
icon

Beste antwoord door Sepideh 14 January 2019, 16:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo Sepideh. Welkom hier op het Forum en goed dat je dit meldt. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je langer dan twee jaar doorbetaald voor je toestel. Bij onze nieuwe abonnementen is automatisch geregeld, maar bij onze oudere abonnementen kan het nodig zijn om extra actie te ondernemen. Ik help je daar graag mee verder, maar ik heb wel wat gegevens van je nodig.

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo Sepideh. Welkom hier op het Forum en goed dat je dit meldt. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je langer dan twee jaar doorbetaald voor je toestel. Bij onze nieuwe abonnementen is automatisch geregeld, maar bij onze oudere abonnementen kan het nodig zijn om extra actie te ondernemen. Ik help je daar graag mee verder, maar ik heb wel wat gegevens van je nodig.

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hoi Bart, Bedankt voor je reactie. Ik ben inmiddels geholpen door webcare die hebben gezorgd dat mijn abo gewijzigd is en dat ik gecompenseerd wordt voor de 1.5 maand die ik extra heb betaald.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo. Dat is goed om te horen! Dank voor je terugkoppeling.

Reageer