Beantwoord

Abonnement ‘strippen’

  • 17 October 2019
  • 2 reacties
  • 135 keer bekeken

Goedendag,

Ik verblijf bijna 6 maanden in het buitenland en heb hier een simkaart. Mijn KPN abonnement is al enige tijd verlengbaar en ik zou graag mijn huidige Nederlandse telefoonnummer willen houden. Is het mogelijk om mijn abonnement te ‘strippen’ zodat ik het goedkoopste abonnement heb? 

Of kan ik mijn abonnement opzeggen en met mijn huidige nummer overschakelen op KPN prepaid?

Alvast bedankt voor de reactie(s)!

Met vriendelijke groet,

Diana

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 October 2019, 10:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Diana. Welkom op het KPN Forum! Het is mogelijk om het mobiele abonnement om te zetten naar een prepaid (met nummerbehoud) Als jouw abonnement op dit moment contractvrij is kan bellen met het nummer 0800 0402 om dit in gang te zetten of langs één van onze KPN winkels gaan. Bellen is in dit geval het makkelijkste:slight_smile:

Als je wil dat ik voor je nakijk of het mogelijk is, laat dan je gegevens achter op het [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url]. Ik zal het dan verder voor je uitzoeken, maar om het te wijzigen moet je uiteindelijk toch telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Diana. Welkom op het KPN Forum! Het is mogelijk om het mobiele abonnement om te zetten naar een prepaid (met nummerbehoud) Als jouw abonnement op dit moment contractvrij is kan bellen met het nummer 0800 0402 om dit in gang te zetten of langs één van onze KPN winkels gaan. Bellen is in dit geval het makkelijkste:slight_smile:

Als je wil dat ik voor je nakijk of het mogelijk is, laat dan je gegevens achter op het KPN Forum profiel. Ik zal het dan verder voor je uitzoeken, maar om het te wijzigen moet je uiteindelijk toch telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag.

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer