Beantwoord

Abonnement tussentijds ophogen

  • 4 January 2020
  • 3 reacties
  • 161 keer bekeken

Mijn zoon wil zijn abonnement verlengen. Hij ontvangt nu van zijn vader iedere maand aardig wat MB’s omdat deze een grote bundel heeft. Nu mag hij binnenkort ook verlengen maar hij weet niet of hij de grote bundel wil en kan behouden. Het idee is nu om voor mijn zoon een abonnement met minder MB’s te nemen en eventueel tussentijds op te hogen als mijn man een abonnement neemt met minder MB’s. Is dit mogelijk? 

icon

Beste antwoord door Susan_ 6 January 2020, 10:41

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19

Even voor de goede orde...verlengen hoeft niet perse.  Als je niets doet loopt het abonnement gewoon door en blijft alles zoals het nu is. Het abonnement is dan wel maandelijks op te zeggen. Als je verlengt krijg je een nieuw abonnement met nieuwe voorwaarden.  KPN compleet voordelen komen dan te vervallen. Het is zaak om goed op te letten!!

Allebei minder GB’s??

Reputatie 7
Badge +21

Hi @PvD77, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Zolang je meerdere abonnementen bij KPN hebt, kan je MB's met elkaar delen. Daarnaast kan je, met KPN Hussel, ook je abonnement wijzigen. Zowel omhoog als omlaag is mogelijk. Bij de wat oudere abonnementen kan je alleen omhoog veranderen, en niet lager dan het abonnement waarmee je bent ingestapt. 

Let er wel op, als je gaat verlengen dan verleng je met de nieuwe voorwaarden van KPN Hussel. Heb je op dit moment KPN Compleet voordelen, dan zal hier wat in gaat wijzigen. Dus neem dit mee in je beslissing! 

Heb je hier nog vragen over, dan hoor ik het graag!

Reageer