Beantwoord

Abonnement verhogen

  • 14 November 2019
  • 7 reacties
  • 168 keer bekeken

 

  •  
icon

Beste antwoord door Noordzee 14 November 2019, 19:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Koop S , wat is precies je vraag?

Je wilt een abonnement aanpassen, een thuis-abo of een mobiel abo?

 

Wil mijn mob abonnement verhogen. Heb 500 MB (kpn verdubbeld) en wil naar 2 GB (kpn verdubbeld naar 4gb). KPN winkel zegt kan niet, alleen maar een 5gb hussel abonnement. Klantenservice zegt kan wel, maar die kunnen niets wijzigen. Zelf kun je het ook niet alleen maar naar een hussel abonnement. Wie spreekt nu de waarheid? KPN winkel of KPN klantenservice.

 

Hallo @Koop S , wacht dan s.v.p. even de reactie van een moderator af.

Reputatie 7
Badge +28

@Koop S 

 

Je kunt alleen maar in aanmerking komen voor de voordelen van KPN Hussel na afloop van jouw huidige abonnement. 

Schaf je een nieuw abonnement aan, of verleng je je abonnement dan krijg je Hussel voordelen op dit nieuwe abonnement. 

Je moet dus eerst jouw oude abonnementsperiode uitzingen. 

 

___________________________________________________________________________________________________

 

KPN Hussel heeft trouwens wel een 2GB variant: 

Kies je Hussel Mobiel

Kies je bundel Meer informatie over je abonnement

0 GB+ Onbeperkt bellen/sms15,00 /mnd

2 GB+ Onbeperkt bellen/sms20,00 /mnd

 

Niet het juiste antwoord op mijn vraag. Lees het nog eens na.

Reputatie 7
Badge +28

Stel je vraag dan nog eens duidelijk. En geef ook gelijk even duidelijk aan tot wanneer jouw huidige mobiel abonnement nog doorloopt.

 

Reputatie 7
Badge +21

@Koop S, ik heb in je andere topic (met jouw vraag) een antwoord gegeven. Laten we daar verder gaan om jouw vraag te beantwoorden :wink: