Beantwoord

Abonnement verhogen, maar niet verlengen

  • 24 September 2019
  • 5 reacties
  • 157 keer bekeken

Ik kan per 22-12-2019 mijn abonnement verlengen.
Nu wil ik mijn abonnement verhogen. Maar niet dat die
dan automatisch verlengd word. Wat kan ik het beste doen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 September 2019, 12:51

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @Marrie1994 , als je je databundel naar boven bijstelt houdt dat iet automatisch een verlenging in. Je vaste contract blijft gewoon doorlopen tot 22-12-2019.
Je kunt je databundel maandelijks naar boven of beneden bijstellen en heeft geen invloed op je lopende contract.
Reputatie 7
Je kunt je databundel maandelijks naar boven of beneden bijstellen en heeft geen invloed op je lopende contract.
Je kunt alleen niet onder je gecontracteerde databundel naar beneden bijstellen.

Je kunt je databundel maandelijks naar boven of beneden bijstellen en heeft geen invloed op je lopende contract.Je kunt alleen niet onder je gecontracteerde databundel beneden bijstellen.

Dat klopt je kunt nooit lager gaan dan je oorspronkelijke bundel, maar als je een keer verhoogd hebt kun je wel weer verlagen naar je oorspronkelijke bundel.
Voorbeeld: bundel is 5Gb, tijdelijke verhogen naar 10Gb, weer verlagen naar 5Gb.
Je kunt dus NIET verlagen naar een bundel onder de 5Gb.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Marrie1994 Ik zie dat je al heel duidelijke uitleg hebt gekregen. Kun je er mee uit de voeten? Heb je nog hulp nodig?
yes bedankt voor de reacties!

Reageer