Beantwoord

Abonnement verhogen na verlenging

  • 18 December 2019
  • 6 reacties
  • 160 keer bekeken

Ik heb recent mijn abonnement verlengd maar kom er nu achter dat ik toch te weinig belminuten heb. Een aanpassing in “mijn KPN” kan niet geeft het systeem aan. Kan ik meer belminuten krijgen/mijn abonnement nog aanpassen?

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 December 2019, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Zit je nog in de 14 dagen bedenktijd? Dan valt de order in theorie te annuleren en opnieuw te plaatsen (Mits er geen toestel verzonden is. 

Verder kan je bij KPN, zelfs binnen contract altijd opschalen naar een hoger abonnement uit dezelfde periode. - In dit geval zou ik dat zo snel mogelijk aangeven en laten uitvoeren wanneer de huidige wijziging verwerkt is (Bij KPN wil je het liefste niet snijden in lopende orders, dan gaan meestal zaken fout). Wijzigingen kan je indien het mogelijk is het beste achteraf doen :) 

Reputatie 7
Badge +24

Hi B, welkom hier. Dit kan in ieder geval na de 1e maand en wanneer je verlenging niet is ingegaan vrij snel. Binnen die 14 dagen kan ook maar dat duurt wel iets langer omdat alles eerst weer teruggedraaid moet worden. Zou ik even mee mogen kijken?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Goedemorgen, bedankt voor de reacties, mijn profiel is inmiddels aangevuld. Mijn abonnement is inmiddels de 3e maand ingegaan dus het is niet meer binnen de 14dgn. Vreemd dat het dan niet lukt via Mijn KPN??

Reputatie 7
Badge +24

Niet helemaal waar, je verlenging is 3 maand geleden gedaan maar je contract is op 23-11 ingegaan. Dit houdt in dat je, na 1 maand, op 23-12 de aanpassing kunt doorvoeren in Mijn KPN. Dan gaat de wijziging op 1 januari in. 

Nog even geduld dus. ;)

Helder! Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan, laat het me weten mocht dit niet lukken. :)