Beantwoord

Abonnement verhogen tijdens nog lopend contract

  • 24 December 2019
  • 3 reacties
  • 211 keer bekeken

Mijn vraag is waarom je tijdens je nog lopend contract van je mobiele telefoon je data wel kan verhogen maar niet naar onbeperkt data kan gaan .

Vandaag gebeld en als antwoord ,dat kan wel als je contract afgelopen is en je weer een nieuw contract afsluit.

ik snap dat ik daar extra voor moet betalen , maar dat het niet mogelijk is…..

😔Maria

icon

Beste antwoord door Susan_ 25 December 2019, 09:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Bootsman, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Voorheen was het mogelijk om binnen je contract je abonnement te verhogen, en weer te verlagen naar het abonnement waarmee je bent ingestapt. Met de komst van KPN Hussel zijn hier wat dingen in gewijzigd. Het abonnement met onbeperkt data valt namelijk onder de nieuwe Hussel abonnementen, en indien je nog een ouder abonnement hebt vallen die onder andere voorwaarden. Wil je dan wel gebruik maken van een Hussel abonnement, dan moet je inderdaad wachten tot je contract afgelopen is zodat je kan verlengen met een nieuwer abonnement. Dit heeft dus te maken met de voorwaarden op het moment dat je jouw contract afsluit. 

Kan je binnenkort al verlengen, dan kan je alvast kijken wat bij je past!

Dankjewel voor je antwoord, maar dan heb ik nog een vraag :als ik het goed begrijp is Hussel het samenstellen van Mob internet enz

aangezien wij geen aansluiting of wat dan ook hebben voor internet en aangewezen zijn op een schotel ,en in deze regio nog niet geschikt is voor ander vorm van internet vraag ik me af hoe dat met alleen Mob abonnement dan gaat .

kan ik dan toch onbeperkt data krijgen, als mijn contract afgelopen is?

gr Maria

Reputatie 7
Badge +21

@Bootsman, goeie vraag! Alles over onbeperkt internet kan je vinden op onze website. Je kan ook zonder vaste aansluiting een abonnement met onbeperkt internet krijgen. Heb je wel vaste diensten (of krijg je die ooit van KPN), dan kan je in aanmerking komen voor andere voordelen zoals korting.

Reageer