Beantwoord

abonnement verlengbaar, geen controle sms binnen

  • 23 July 2021
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik kan sinds vandaag eindelijk verlengen, maar ik krijg geen controle sms binnen.

Meerdere pogingen gedaan, via de app en Chrome maar nog steeds helaas die sms niet binnen.

Hoe kan ik nu gaan verlengen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 July 2021, 14:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Delilah ,

Vervelend dat het verlengen van jouw abonnement niet lukt. 

Dan maar bellen of chatten met KPN.

 

KPN is hiervoor vandaag tot 17.00 gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

En anders maandag weer vanaf 8.00.

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken

 

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

 

Tenslotte kun je ook langslopen bij een KPN-winkel. 

Is verlengen wel nodig? Dat heeft alleen zin als je een nieuwe telefoon wilt die je niet direct helemaal kunt betalen en dus een lening nodig hebt.
Verder hoef je ook niet te verlengen als je abonnement nog bevalt. Dat loopt trouwens nog 4 maanden nu, dus zo'n haast heeft het niet lijkt mij.
Tenzij je je telefoon moet vervangen met lening dus.

Morgen, de 25ste, zal de verlengshop overigens vast werken. De datum vermeld is nml 1 dag te vroeg; de laatste dag dat je juist niet kunt verlengen.

Verlengen = NIEUW abonnement nemen op zelfde nummer bij zelfde provider.

Een toestellening van af € 250 krijgt een BKR registratie. Als je dan tijdens de looptijd een hypotheek wilt gaan afsluiten wordt je niet blij. De hypotheek kan zelfs geweigerd wegens 'te veel leningen’. Kan je geen huis kopen maar heb je wel een mooie smartphone…. :expressionless: .

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Delilah ,

Vervelend dat het verlengen van jouw abonnement niet lukt. 

Dan maar bellen of chatten met KPN.

 

KPN is hiervoor vandaag tot 17.00 gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

En anders maandag weer vanaf 8.00.

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken

 

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

 

Tenslotte kun je ook langslopen bij een KPN-winkel. 

@Delilah 

Is het je al gelukt om te verlengen? 

@Noordzee  nee helaas nog niet, ik ga volgende week langs de winkel.

Lijkt me handiger

 

 

Â