Beantwoord

Abonnement verlengd

  • 6 June 2019
  • 3 reacties
  • 166 keer bekeken

Mijn abonnement is per 25-04-2019 verlopen. Ik zit nu al ruim een jaar op Curaçao voor mijn werk, voor mijn vertrek naar Nederland (juli 2018) ben ik destijds langs een KPN winkel geweest met de vraag of ik eventueel mijn abonnement kon omzetten wat voordelig zou zijn in het buitenland, helaas kon dat niet en werd mij geadviseerd om het abonnement af te laten lopen. Ik heb dus ruim een jaar geen gebruik kunnen maken van mijn abonnement en zelf als ik een keer door nood moest bellen werden er fikse gebruikskosten in rekening gebracht. Ik was van de veronderstelling dat mijn contract was afgelopen, maar heb nu toch een aanmaning aan mijn broek voor de maand mei. Ik vind dit vrij frappant aangezien mij destijds het advies is gegeven dat ik mijn abonnement moest laten aflopen.
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 June 2019, 11:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @MichaelS87, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat lijkt me niet verkeerd, op Curaçao! Wel een beetje jammer dat je nog in je contract zat, dat kan helaas gebeuren. Op het moment dat jouw contract is afgelopen kan je 2 dingen doen, maar dat moet je nog wel regelen (anders blijft het op dezelfde manier doorlopen):

  1. Het abonnement opzeggen (hierbij verlies je wel je 06-nummer)
  2. Abonnement omzetten naar prepaid (je behoud je nummer en hebt geen maandelijkse kosten meer. 1 x per 6 maanden moet je het gebruiken / opwaarderen zodat het nummer actief blijft.

Opzeggen of het omzetten naar prepaid kan beide het beste via +31612001200 of via onze LiveChat functie (24/7 bereikbaar). Het omzetten naar prepaid of het opzeggen zal binnen een maand moeten kunnen

Wil je laten weten of je hiermee geholpen bent?
Susan, bedankt voor je reactie, het is zeker niet verkeerd hier op Curaçao. Ik heb reeds mijn abonnement omgezet naar de goedkoopste vorm, aangezien ik nog geregeld naar Nederland moet.
Reputatie 7
Badge +21
@MichaelS87, top, fijn om te lezen dat het gelukt is met omzetten. Naar een lager abonnement kan natuurlijk ook, in plaats van naar prepaid 🙂 Nog een fijn verblijf!

Reageer