Beantwoord

Abonnement verlengd, geen bevestiging

  • 29 November 2019
  • 1 reactie
  • 110 keer bekeken

Hallo , ik heb zojuist mijn mobiele abonnement verlengd met een toestel.nu moet ik eigenlijk nog een bevestigingsmail krijgen maar die heb ik nog niet. Het is nu ongeveer een uurtje geleden.kan dat kloppen?

Gr.tom

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 4 December 2019, 16:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @tommie69, als je een abonnement verlengt of wijzigt hoor je daar natuurlijk een bevestiging van te krijgen. Heb je die inmiddels wel ontvangen? Als dat niet zo is kijk ik graag met je mee, dan kan je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) toevoegen aan je forumprofiel. Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik meekijken. Ik hoor het graag van je.