Beantwoord

Abonnement verlengd, maar prijs hoger dan wat is afgesproken

  • 21 June 2021
  • 7 reacties
  • 52 keer bekeken

Verlenging abonnement :Bestelnummer SISH307654 volgens het prijs overzicht zou mij maand bedrag  

€12.50 zijn ,volgens overeenkomst mobiele aansluiting zou het maand bedrag €15.00 waarom een verschil van  € 2.50 

icon

Beste antwoord door Nick83 21 June 2021, 11:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat is de Husselkorting. Die krijgt u als u ook internet thuis van KPN heeft. Maar die staat niet in het contract vermeld. Zo kan KPN deze regeling altijd aanpassen zonder dat alle mobiele abonnementen open gebroken worden en iedereen per direct kan opzeggen.

Reputatie 4
Badge +2

Het bedrag op de overeenkomst is het bedrag zonder hussel-voordeel. Zodra je je aanmelt voor en recht hebt op hethusselvoordeel gaat de 2,50 er af. 

De hussel korting staat namelijk los van de overeenkomst. Wannneer je niet meer aan de hussel voorwaarden voldoet vervalt de korting en kom je weer uit op de contractprijs.

Waarom voldoet ik niet meer hussel voorwaarden?

Reputatie 7
Badge +24

Waarom voldoet ik niet meer hussel voorwaarden?

Voldoet u daar niet meer aan dan? Zegt KPN dat? 

Ik heb 2 mobiele abonnementen internet en bellen en interactieve TVvan KPN 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb 2 mobiele abonnementen internet en bellen en interactieve TVvan KPN 

Dan voldoet u er dus aan en zou u de korting moeten krijgen. Heeft u de eerste factuur al ontvangen?

Nee nog geen factuur, het abonnement is pas officieel 20-06-21 ingegaan.

dus ik wacht wel af tot ik de factuur ontvangen heeft.