Beantwoord

Abonnement verlengd maar spijt

  • 27 November 2019
  • 9 reacties
  • 308 keer bekeken

Ik heb een tijdje geleden mijn abonnement verlengd. Heb overlegd met deverkoper dat ik goedkoper uit wou zijn in de maand. Maar dat ik eigenlijk wel graag Sony had. Hij dat sony aflopende zaaknwas en ik beter andere telefoon kon nemen. Nu heb ik dus een Samsung A40 genomen met een kleiner abonnement. Heb de telefoon in de winkel a gereed laten maken voor omplaatsen. Alleen de simkaart moest nog. Dat moet nog steeds. Ben beetje aan het kijken geweest op de telefoon, maar kan er totaal niet mee overweg en vind het geen fijn toestel. Ondertussen zie ik hele mooie nieuwe modellen van Sony voorbij komen. Gebruik nu nog steeds mijn oude Sony, maar die is aan het einde van z'n latijn. Zijn er nog opties voor mij om toch een sony te kunnen nemen? 

icon

Beste antwoord door AdinH 3 December 2019, 12:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ik adviseer jou om terug te gaan naar de verkoper. Dan bij die verkoper bekijken wat er mogelijk is.

 

Want als je het toestel bij een verkoper hebt gekocht, is dat ook de persoon waarvoor je terecht kunt voor service en garantie. 

Dank je voor de tip. Ga ik eens proberen. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @AdinH, welkom! Lastig dit! Ik begrijp dat je in de winkel bent geweest. Dan geldt volgens mij niet per sé dat deze omgeruild mag worden. Echter, zoals Noordzee zegt, kan je dat wel altijd proberen. Belangrijk is dan wel dat je inderdaad teruggaat naar de winkel waar je het toestel vandaan hebt. Succes ermee!

Ik heb een berichtje gedaan naar de winkel gisteren en vanvond belde ze dat ik morgen langs moest komen dat ze een ander toestel voor me hadden. 

Reputatie 7
Badge +28

Kijk, dat gaat de goede kant op. Succes morgen in de winkel. :thumbsup_tone2:

 

Reputatie 7
Badge +28

@AdinH 

Hoe is het afgelopen in de winkel? Hebben ze jou daar naar tevredenheid een goede oplossing geboden? 

Reputatie 7
Badge +30

Fijn om te lezen, @AdinH! Als wij nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden :-).

Ja is opgelost ik heb hem kunnen omruilen. Helemaal blij mee. Super service. 

Reputatie 7
Badge +30

Heel fijn! Top dat je het nog even liet weten ook!