Beantwoord

Abonnement verlengd, maar toestel nog niet geleverd.

  • 3 March 2019
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik ben eigenlijk best gefrustreerd. Vrijdagavond via de chat mijn abo verlengt met een iPhone Xs. De medewerker zei me “u heeft hem morgen”.
ik kreeg meteen een mail met info en een bevestiging van de verlenging. Daarin stond ook dat ik nog een mail en sms zou krijgen voor de levering van het toestel. We zijn nu zondagavond en heb nog steeds niks gekregen,iets beloven en niet nakomen kan ik niet zo goed tegen.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 4 March 2019, 18:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Rub1con76 Daar kan me het één en ander bij voorstellen. Nu heb ik je gegevens niet bij de hand, dus ik kan je niet zeggen wat er aan de hand is. Wat ik wel weet: bij de nieuwe iPhones is het zo dat het soms iets langer duurt. We zijn afhankelijk van de leveringen vanuit Apple en dat gaat soms iets minder snel dan je zou willen.

Maar ik kijk uiteraard graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Rub1con76 Ik zie dat ik geen antwoord meer van je heb gekregen. Ik hoop van harte dat je inmiddels meer duidelijkheid hebt. Laat je het weten als ik nog iets voor je kan doen?

Reageer