Beantwoord

Abonnement verlengd, status niet zichtbaar

  • 10 August 2019
  • 1 reactie
  • 104 keer bekeken

Vandaag heb ik mijn abonnement verlengd en heb ik een mail gekregen waarin ik mijn bestelling kan volgen. Wanneer ik dan mijn bestelnummer en postcode invoer krijg ik de melding “ Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.”

Deze melding krijg ik nu al een aantal uren terwijl het er staat dat het maximaal een uur duurt voordat ik mijn bestelling kan volgen.
is mijn bestelling nu goed doorgekomen?
Groeten Sytske

Admin: titel aangepast i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 August 2019, 15:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Hallo @Sytske2, wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd! 🙂 Als je de bestelling hebt gedaan en na de bevestigingsmail niets hebt kunnen zien erover snap ik dat je je afvraagt wat de status is. Is het inmiddels wel mogelijk om de bestelling te volgen? Als dat nog niet zo is kijk ik graag met je mee, zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer (of klantnummer) en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") op je forumprofiel kunnen invoeren? Als je daarna hieronder laat weten dat je dat gedaan hebt weet ik dat ik voor je aan de slag kan.