Beantwoord

abonnement verlengd, vraag over JBL headset actie

  • 5 September 2019
  • 9 reacties
  • 1412 keer bekeken

Heb afgelopen zaterdag mijn abonnement verlengd in combinatie met een Samsung S10.

Maar er is mij helaas niet gewezen op de JBL headset aktie.

Kom ik hier een week later nog voor in aanmerking?
Vvriendelijke groet.

Mark Pethke
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 6 September 2019, 16:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Heb ook ff nagekeken..... aktie loopt van 2 September tot 6 September.

Was misschien fijn geweest als men dat bij/voor verkoop vermeld hadden.

Jjammer.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Mark, welkom op het forum! Deze actie is inderdaad op 2 september begonnen. Hij loopt echter nog tot en met 29 september. Dat betekent dat als je hier gebruik van wilt maken je het beste je huidige bestelling kunt annuleren. Je kunt vervolgens opnieuw bestellen. Dan val je binnen de actieperiode. Hoe je kunt annuleren hangt af van hoe je bestelt hebt. Heb je in de winkel verlengd, dan moet je ook in de winkel annuleren. Heb je zelf online verlengd, of via de klantenservice, dan kun je bellen met 0800-0402 om te annuleren.

Nadat je dan opnieuw besteld hebt en het papierwerk daarvan binnen hebt kun je je aanmelden via www.samsung.com/nl/promo. Je krijgt de headset dan binnen 6 weken na de goedkeuring vanuit Samsung thuis gestuurd.

We hadden je hier niet van te voren op kunnen wijzen, wij weten namelijk ook pas op de startdag van een actie dat deze er is.
Dag Erik,

Dank voor je heldere antwoord en uitleg.
Dag Erik,

Zojuist de KPN winkel bezocht om e.e.a. in gang te zetten........

De medewerkers gingen niet mee met de oplossing die je hebt aangedragen.

Helaas.
Reputatie 7
Badge +30
Er is een wettelijke annuleringstermijn van 14 dagen, Mark. Binnen die periode mag je, zonder opgaaf van reden, annuleren. De medewerker in de winkel heeft daar verder niets over te zeggen. Het enige wat die heeft te doen is de annulering verwerken. Nadat dit dan gedaan is kun je opnieuw bestellen. Wel raad ik aan dat je daar dan even een 24 uur tussen laat zitten. Dat vind het systeem vaak leuker. Je kunt ook bestellen via de website of de telefonische klantenservice (0800-0402).

Daarnaast wil ik je vragen om je gegevens in te vullen op je profiel, en hier te laten weten als je dit gedaan hebt. Vermeld bij 'persoonlijke opmerking' graag even welke winkel je bent geweest, en (als je dat weet) welke medewerker het was. Dan kan ik hem van feedback voorzien.
Dag Erik,

Zeer duidelijk van jouw kant!!!!
Heb met een dame van de afdeling opzeggingen besproken dat ik naar de KPN XL shop ga om daar e.e.a. te regelen.

Gegevens zal ik inzichtelijk maken/invullen.

Dank voor je tijd en wijze duidelijke aanvullingen. SUPER!!!
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor de gegevens, Mark! Ik heb de collega van feedback voorzien zodat dit in de toekomst niet weer zal gebeuren. Ik hoor graag hoe het dan in de XL winkel verloopt 🙂
Dag Erik,

Zeer kundig en vriendelijk geholpen bij de KPN XL te Hengelo. SUPER!!!!

Nogmaals dank Eric voor je duidelijke uitleg en ondersteuning. SUPER!!!!
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn dit te horen, Mark! Voor de volledigheid dan nog het volgende:

De JBL headset moet je nog wel zelf aanvragen bij Samsung. Dit doe je via deze website. Kies daar de KPN JBL promotie en klik, op de volgende pagina, op registreren. Je moet dan inloggen met een Samsung account. Als je die nog niet hebt kun je hem ter plekke aanmaken. Eenmaal ingelogd moet je gegevens invullen en aankoopbewijs bijvoegen en kun je de aanvraag versturen. Je krijgt de headset dan over het algemeen binnen zes weken thuisgestuurd.

Rest mij verder niets anders dan je heel veel plezier te wensen met je nieuwe telefoon, en de nieuwe headset 🙂