Beantwoord

Abonnement verlengd, waarom geen Hussel korting in contract vermeld?

  • 13 December 2019
  • 1 reactie
  • 369 keer bekeken

Ik heb een aantal weken geleden mijn abonnement verlengd naar Hussel 5 GB en onbeperkt bellen/sms. Dit abonnement was €23,50 en omdat ik ook internet van KPN heb en krijg ik korting dus €18,50. (zie screenshot 1)

Echter, in mijn contract staat dat ik €23,50 ga betalen in plaats van €18,50. (zie screenshot 2)

Volgens een medewerker die ik via chat sprak zou ik de korting wel moeten krijgen, maar dit staat niet in mijn contract vermeldt?

Waarom is bij mij de Husselkorting niet ingevoerd ondanks dat ik dit wel zou moeten krijgen?

 

Screenshot 1

 

Screenshot 2

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 14 December 2019, 18:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Ilona en welkom op het forum! Als je vaste diensten van KPN hebt krijg je €5,- Husselkorting op je mobiele abonnement. :slight_smile:  Daar hoef je je geen zorgen om te maken. Deze korting staat alleen nooit op je contract vermeld, omdat die korting niet standaard aan je abonnement gekoppeld is. Je moet hiervoor namelijk internetdiensten hebben van KPN. Mocht je toch een keer je vaste diensten van KPN opzeggen, dan komt de korting op je mobiele abonnement ook te vervallen. Vandaar dat hij niet standaard op je contract staat.

Vergeet alleen niet om je mobiele abonnement aan te melden voor Hussel. Dit kun je via de Hussel aanmeldpagina doen zodra je mobiele abonnement actief is bij ons. :slight_smile: Dan ontvang je de voordelen!

Reageer